کرونا

شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو برای مقابله با گسترش بیماری کرونا ، علاوه بر تجهیز نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا، 25 تن مواد ضد عفونی و دهها هزار ماسک و دستکش در بین مردم توزیع کرده است .

به گزارش ایراسین، براساس اطلاعات واصله  بالغ بر 33 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک  نقدی نیز برای مقابله با کرونا  به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا کرده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همراه با شرکت های پیمانکاری خود  با اجرای تمامی اقدامات پیشگیرانه از ابتلای پرسنل خود در رده های مختلف شغلی و پیاده سازی پروتوکل طرح فاصله گیری اجتماعی ضمن توجه ویژه به سلامتی پرسنل خود فعالیت های تولیدی خود را لحظه ای متوقف نکرده و به منظور محقق سازی شعار سال ( جهش تولید ) همچنان به روند تولید مواد اولیه و محصولات فولادی خود بعنوان کالایی استراتژیک برای توسعه کشور ادامه داده است.

گفتنی است طی دستور العمل ابلاغی مدیرعامل چادرملو، همه پرسنل اعم از کادر رسمی و نیروهای پیمانکاری هنگام بازگشت از مرخصی و پیش از شروع کار مجاب به انجام  آزمایش خون و معاینات پزشکی هستند و در صورت سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها داده می شود و چنانچه علایم ویروس کرونا در آنها مشاهده شود بدون استثناء با هزینه شرکت، تحت درمان قرار می گیرند. تمامی پیمانکاران نیز مکلف شده اند هزینه درمان پرسنل و خانواده آنها را متقبل شوند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =