مجمع عمومی

در مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که روز چهارشنبه 4 تیرماه، با حضور ۹۰ درصد سهام‌داران این شرکت در سالن تلاش تهران برگزار شد، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد سرمایه‌گذاری برای فولاد مبارکه شناسایی شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع فولاد مبارکه، با اعلام این خبر افزود: در این مجمع که ریاست آن را حسنعلی قنبری، نمایندۀ سرمایهگذاری امید، بر عهده داشت، ابتدا ناصر تقیزاده، مدیرعامل این شرکت، گزارش فعالیت هیئتمدیره را به مجمع ارائه کرد.

تقیزاده تولید ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کنسانترۀ سنگآهن، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندله، یکمیلیون و ۵۸۰ هزار تن آهن اسفنجی و یکمیلیون تن شمش فولاد را مهمترین شاخصهای فعالیت شرکت در سال ۹۸ برشمرد و افزود: از این مقدار کنسانترۀ تولیدی، حدود 5 میلیون تن مستقیما به فروش رسیده و مابقی تبدیل به گندله و آهن اسفنجی گردیده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ادامه به فعالیتهای این شرکت در زمینۀ اکتشاف معادن جدید در کنار معدن قبلی در آنومالی 19D اشاره و ابراز امیدواری کرد بهرهبرداری از این آنومالی سنگآهن موردنیاز معدن را در سالهای زیادی تأمین کند.

وی افزود: بهرهبرداری از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی و تولید ۳۵۷ هزار تن میلگرد در آهن و فولاد سرمد ابرکوه و شروع تولید تجاری کارخانۀ احیا مستقیم این کارخانه از ابتدای سال ۹۸ به مقدار 1.5 میلیون تن از دیگر دستاوردهای مهم شرکت در سال ۹۸ بود.

مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع فولاد مبارکه تصریح کرد: از تقسیم ۱۱۳ تومان سود خالص مبلغ ۷۰ تومان سود بهصورت نقدی بین سهامداران تقسیم شد و با توجه به سهم ۱۰ درصدی فولاد مبارکه از این شرکت، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد سرمایهگذاری شناسایی شد.

انتها/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =