به گزارش ایراسین به نقل از دبیرخانۀ کنفرانس روابط عمومی فولادمبارکه، در این مراسم غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفتۀ روابط عمومی با بیان اینکه در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کار کردن بسیار سخت است، دستاوردهای فولاد مبارکه را ارزشمند دانست و گفت: مشخص است مدیرعامل و مدیر روابط عمومی این شرکت در حوزۀ اطلاعرسانی نیز عملکرد موفقیتآمیزی داشتهاند. روابط عمومی مانند یک پل ارتباطی عمل میکند و فولاد مبارکه این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.
وی در همین خصوص افزود: مدیران سازمانها باید به موضوع ارتباطات توجه ویژهای داشته باشند، در غیر این صورت، توانمندترین اشخاص نیز نمیتوانند موفقیتی کسب کنند.
کاظمی دینان با تأکید بر اینکه پرداختن به مسئولیتهای اجتماعی در شرایط بحرانی اقدامی تحسینبرانگیز است، به مساعدتهای شرکت فولاد مبارکه به بیمارستانها و بیماران نیازمند در ایام کرونا اشاره کرد.
امیرعباس تقیپور، عضو شورای سیاستگذاری هفتۀ روابط عمومی نیز با اشاره به ایجاد سامانۀ ارزیابی رسانه توسط روابط عمومی فولاد مبارکه و لزوم پرداختن به حوزۀ معادن و فولاد گفت: باید کار رسانهای منسجم و گستردهای در بخش صنایع معدنی و فولادی انجام بگیرد تا به شناخت بیشتر مردم از این حوزه منجر شود و این مهم با ایجاد سامانۀ ارزیابی رسانه محقق خواهد شد.
بهروز راعی، دیگر عضو شورای سیاستگذاری هفتۀ روابط عمومی ایران نیز در این دیدار بر اهمیت ارتباطات در صنعت بهعنوان ضرورتی انکارناپذیر تأکید و از اقدامات و فعالیتهای ارزشآفرین شرکت فولاد مبارکه تقدیر کرد.
ارسال نظر