به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، در جلسۀ تودیع و معارفۀ مدیر روابط عمومی مهندس عظیمیان با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومیها گفت: در دنیای فعلی، بهدلیل فناوریهای موجود، محدود شدن به زمان و مکان دیگر معنایی ندارد و جامعۀ بشری بیش از پیش از این محدودیتها فاصله گرفته است. اگرچه انسانها از تمامی قابلیتهای خود بهصورت کامل بهره نمیبرند و خود را محدود میکنند، اما تقسیمبندی براساس محدودۀ جغرافیایی یا قومیتها، بیجهت مانع توسعه و شکوفایی میشود. اینکه ما فکر و ذهن خود را به موارد خاصی محدود نکنیم، موجب میشود از توانمندی دیگران محروم نمانیم. در حال حاضر فولاد مبارکه با رویکرد استفادۀ حداکثری از دانش روز دنیا، توسعه و آبادانی بیشازپیش کشور را در اولویت قرار داده است.
توجه به پروژههای توسعه، اعم از تکنولوژیکی و تجهیزاتی، نشان میدهد گروه فولاد مبارکه همچنان بر سر پیمان خود برای توسعۀ ایران اسلامی مصمم مانده و بهرغم تمامی ناملایمات در این راه ثابتقدم ایستاده است. این شرکت ملزومات رسیدن به هدف را درست انتخاب کرده و همچنان با همکاری و همدلی تمامی کارکنان خود در پی کسب نتیجۀ مورد انتظار است.
تغییر در مدیریت روابط عمومی فولاد مبارکه تزریق خون تازه در شریانهای این مجموعه است
مدیرعامل فولاد مبارکه تغییر شرایط را از الزامات بهبود فرایند خواند و افزود: تحول و تغییر در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بهمثابۀ تزریق خون تازه در بدن این مجموعه است. پر واضح است که نقشهای کارکردی روابط عمومی امروزه فقط به اطلاعرسانی محدود نمیشود و کارکردهای اقناعی، ترویجی و آموزشی روابط عمومی امروز بیشازپیش آشکار شده است و ما نیز مکلف به همراهی با شرایط روز روابط عمومیها در دنیا هستیم. شرکت فولاد مبارکه تعالی و بهبود را در تمامی امور خود سرلوحه میداند و در این بخش نیز تغییر را آغاز راهی جدید و در راستای اصول شرکت میداند.
وی در ادامه گفت: با نگاهی کوتاه به تاریخ شرکت فولاد مبارکه در دورههای مدیریتی گوناگون، بهراحتی درمییابیم که هرگونه تغییر مدیریتی در این شرکت همانند دوی امدادی موجب شده سازمان در رسیدن به اهداف از پیش تعیینشدۀ خود چابکتر باشد.
عظیمیان رسانهها را در کنار روابط عمومی، پایۀ قدرتمند دموکراسی دانست و افزود: امروزه به کمک فناوری، تنوع و کثرت رسانههای جمعی بیش از گذشته مشهود است و اطلاعرسانی و اقناع مخاطب در زمان کوتاهتری انجام میگیرد. آنچه رسانهها در این بین باید در نظر داشته باشند، توجه به اخلاق و پرهیز از توهین، تهمت و افتراست.
در گروه فولاد مبارکه توجه به اخلاق حرفهای نهادینه شده است
وی افزود: در گروه فولاد مبارکه توجه به اخلاق حرفهای نهادینه شده و لازم است در کنار توجه به تولید و توسعۀ کشور ، بر اساس شرایط موجود، صنعتساز بودن فولاد مبارکه نیز به اطلاع جامعه برسد و این امکانپذیر نیست مگر با اقدامات بهموقع و مناسب روابط عمومی شرکت. خوشبختانه روابط عمومی فولاد مبارکه با عملکرد خود نشان داده بهخوبی شرایط گروه فولاد مبارکه را در برهههای مختلف درک کرده و همراه و همگام با مدیران و کارکنان خط تولید، ارزش زحمات کارکنان شرکت را که با تمام قوا برای اعتلای کشور کوشش میکنند، بهخوبی منعکس ساخته است.
ارسال نظر