• ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر: 10864
  • readingTime: ۱ دقیقه
غلامحسن نتاج رییس هیات مدیره فولادمبارکه

در بیست و سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر اقتصاد ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان شرکت پیشرو انتخاب و موفق به دریافت رتبه  ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران شد.

رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر این همایش با بیان اینکه شرکتها و بنگاههای اقتصادی بزرگ پیشران توسعه اقتصادی کشور هستند به خبرنگار فولاد گفت: هرساله در قالب طرح IMI-100 شرکتهای برتر در اقتصاد کشور  ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و در یک مسابقه عمومی، شرکتها توانمندی های خود را مورد محک قرار می‌دهند. 

غلامحسن تقی نتاج که به نمایندگی از مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در این همایش ملی حضور داشت، در ادامه ابا بیان این مطلب افزود: در این مسابقه تولیدی و اقتصادی که در سطح ملی برگزار می‌شود تمامی شرکت‌ها علاقه مند هستند تا رتبه های بالا را بدست آورند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در کشور، در تلاش است تا هرساله رتبه های بالاتری را احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده در رتبه های نخست رتبه بندی ۱۰۰شرکت برتر قرار گیرد. 

به گفته نتاج، با توجه به تلاش مدیریت و کارکنان در مجموعه فولاد مبارکه این دستاوردها هرساله با رشد قابل توجهی تکرار می‌شود. 

رییس هیات مدیره فولاد مبارکه اصفهان افزود: امسال نیز در رتبه بندی صورت گرفته توسط مرجع مستقل تحت عنوان IMI500 که اکنون با توجه به افزایش شرکتهای پیشرو به IMI100 ارتقا یافته، مجموعه فولاد مبارکه اصفهان توانسته به عنوان شرکت پیشرو به عنوانهای رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبه دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبه چهارم از نظر شاخص فروش دست پیدا کند. 

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه اصفهان در سایر شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر در تلاش است تا رتبه‌های بهتری را کسب کند. 

رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: فروش داخلی فولاد مبارکه در سال ۹۸ به میزان ۶میلیون و ۱۳۰هزارتن و صادرات صورت گرفته به مقدار یک میلیون و ۴۵۰هزارتن بوده است. 

به گفته وی، فروش داخلی فولاد مبارکه در ۱۰ ماهه امسال به میزان ۵میلیون و ۴۶۱هزارتن بوده است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته که عدد ۵میلیون و ۱۷۸هزارتن ثبت شده، ۵درصد رشد داشته است. 

نتاج افزود: البته فولادمبارکه با رویکرد تامین حداکثری بازار داخل صادرات خود را ۲۲درصد کاهش داده است تا مصرف کنندگان داخلی محصولات شرکت با مشکل مواجه نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =