• ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر: 12559
  • readingTime: ۱ دقیقه
برق

اصفهان در مراسم افتتاحیه پویش هر هفته الف، ب ایران، شرکت توزیع برق اصفهان در پنج شاخص برنامه تحول دیجیتال صنعت برق در جایگاه خوبی قرار گرفت و در توسعه خدمات غیرحضوری، هوشمندسازی مراکز اتفاقات (طرح هما)، توسعه خدمات غیر حضوری، کاهش تلفات شبکه توزیع برق به کمتر از ۹.۷ درصد، راه اندازی مرکز ملی پایش صنعت برق رتبه های برتر را از آن خود کرد.

به گزارش ایراسین، در مراسم افتتاحیه پویش هر هفته الف، ب ایران، شرکت توزیع برق اصفهان در پنج شاخص برنامه تحول دیجیتال صنعت برق در جایگاه خوبی قرار گرفت و در توسعه خدمات غیرحضوری، هوشمندسازی مراکز اتفاقات (طرح هما)، توسعه خدمات غیر حضوری، کاهش تلفات شبکه توزیع برق به کمتر از ۹.۷ درصد، راه اندازی مرکز ملی پایش صنعت برق رتبه های برتر را از آن خود کرد.

علیرضا محمدی، مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت توزیع برق اصفهان بر اساس رسالت اجتماعی خود از سال های گذشته خدمات را به صورت غیر حضوری  ارائه می کرد، اما با شیوع ویروس کرونا تهدید به فرصتی تبدیل شد تا ما خدمات را از ۹۵ درصد  به ۱۰۰ درصد ارتقا دهیم و خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته این مهم به نتیجه رسید و به دنبال آن تعریف ملی خدمات سبز از سوی وزارت نیرو کلید خورد ونرم افزار و اپلیکیشن برق من تحت اندروید و ios در اختیار همشهریان اصفهانی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه این خدمات تماس های مردمی از شماره تلفن ۳۸۱۲۱ به شماره تلفن ۱۵۲۱ تغییر یافت و  آماده پاسخگویی به مردم است.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت غیرحضوری کردن خدمات تصریح کرد: امکانات الکترونیکی ازجمله کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و اجتناب از ترددهای بیهوده درون شهری صورت گرفت و در نتیجه آسایش و رفاه بیشتر را در پی داشته است.

محمدی با تاکید خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تاکید کرد: در سال گذشته یک میلیون و  ۳۰۰ هزار درخواست از بسترهای مختلف غیرحضوری شدند که از جمله می توان به تلفن، سایت، اپ برق من اشاره کرد و نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ تردد شهری حذف شد و شاهد کاهش ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر در مصرف سوخت بودیم و در یک میلیون و ۱۰۰ هزار برگ A۴ صرفه جویی شد و به عبارتی صیانت از محیط زیست با غیر حضوری شدن خدمات شکل گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =