به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی انجمن فولاد، این نشست تخصصی دوساعته که ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق سامانه جلسات مجازی انجمن فولاد برگزار شد، به تشریح برنامههای سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اختصاص یافت و در آن، در خصوص نحوه ارتقای کیفیت نمایشگاه بومی سازی، پوشش آنلاین و تلویزیونی سومین جشنواره، دعوت از متخصصین و کارشناسان، و بهره گیری بیشتر از شرکت های دانش بنیان، توجه به شعار سال در حوزه رفع موانع تولید پرداختند.
حضور هلدینگهای معدنی و فولادی
مدیران روابط عمومی هلدینگ های معدنی و فولادی نیز در این نشست اعلام کردند که در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به صورت گروهی و با حضور تمامی شرکت های زیرمجموعه حضور پیدا خواهند کرد و مدیران بومی سازی و خرید این شرکت ها نیز در سومین نمایشگاه بومی سازی مشارکت خواهند داشت.
در ادامه این نشست تخصصی، مدیران روابط عمومی به بحث و تبادل نظر بیشتر در رابطه با سایر سرفصل هایی همانند تمهیدات بهداشتی در فضای نمایشگاه بومی سازی، چکونگی اعلام نیاز هر شرکت در حوزه ساخت داخل، چگونگی بهرهگیری از پتانسیلهای فضای مجازی در نمایشگاه و مذاکرات مجازی در سومین جشنواره پرداختند.
تور تلویزیونی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد
شایان ذکر است، در این جلسه اعلام شد که هماهنگیها جهت پوشش تلویزیونی صورت گرفته است و تلویزیون نمایشگاه به صورت اینترنتی به صورت کامل به پوشش نمایشگاه خواهند پرداخت و شاهد تور مجازی از سومین نمایشگاه ملی فولاد خواهیم بود.
همچنین، سخنرانان نیز از تولیدکنندگان و نهادهای حاکمیتی و وزارتی حضور خواهد داشت و در فضای نمایشگاهی نیز از نیاز شرکت های بزرگ و دستاوردهای بومی سازی هم به صورت فیزیکی و هم در فضای مجازی رونمایی خواهد شد.
در این سومین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های معدنی و فولادی کشور در سال جاری، مدیران روابط عمومی این شرکت ها حضور داشتند و به تبادل نظر و همفکری با یکدیگر پرداختند: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه ملی فولاد، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، فولاد غرب آسیا، فولاد صنعت بناب، آهن و فولاد ارفع، فولاد غدیر نی ریز، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی ایران، جهان فولاد سیرجان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین خوزستان.
ارسال نظر