در این جلسه سازنده، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: روابط عمومی جایگاه مهمی در سازمان دارد وبا شفاف سازی و اطلاع رسانی مناسب می تواند ضمن ایجاد آرامش در ذینفعان، سازمان را از حاشیه های مخرب دور نگه دارد.
وی، عدم توجه به آموزش، تجربه های جدید و خلاقیت را یکی از آسیب های اصلی در حوزه روابط عمومی دانست و افزود: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی های حوزه صنعت، ایجاد نشاط در جامعه از طریق اطلاع رسانی دستاوردها و موفقیت های صنایع است که موفقیت در این امر، مستلزم تولید محتوای هنرمندانه است.
نباتی نژاد خاطرنشان ساخت: روابط عمومی های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با هم افزایی می توانند در دستیابی به اهداف خود و تحقق اولویت های سازمانی بسیار بهتر عمل کنند و لذا ایجاد هماهنگی بیشتر و افزایش تعامل و همکاری بین این دو بخش از جمله برنامه هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این دو مجتمع عظیم صنعتی که قطب صنعت فولاد کشور هستند از دیرباز ارتباط و تعامل خوبی با هم دارند و روابط عمومی های این دو سازمان در بهبود این تعامل و ارتباط سازنده، نقش اصلی را ایفامی کنند.
امیری، استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توسعه فعالیت در فضای مجازی و توجه ویژه به ایده پردازی و خلاقیت را از جمله نیازهای امروز، دانش و هنر روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تلاش نموده، نقش این سازمان در مسئولیت های اجتماعی و دستاوردهای شاخص آن را با شیوه های نوین به افکار عمومی معرفی نماید و قطعاً در این راه، همکاری و تعامل با روابط عمومی های حوزه صنعت ازجمله روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه می تواند بسیار موثر و سازنده باشد.
همچنین مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ضمن استقبال از هم افزایی و تعامل مشترک در عرصه های مختلف بویژه مباحث رسانه ای تصریح کرد: با توجه به نقش مهم این دو مجتمع بزرگ صنعتی کشور در تولید فولاد و اشتغال زایی و همچنین حساسیت و جایگاه مهم روابط عمومی در انجام ماموریت های محوله، همکاری، هم افزایی و تعامل در مباحث مشترک بیش از گذشته باید دنبال شود.
ارسال نظر