مهرداد طهماسبی در گفتوگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: نمایشگاهها همواره محلی برای معرفی خدمات و محصولات تازه شرکتها و حتی شرکتهای تازه وارد بوده است، مزایای حضور در نمایشگاهها بر هیچکدام از فعالان صنعت پوشیده نیست؛ تنها در فضای نمایشگاهی است که میتوانیم تمام زنجیره تأمین یک صنعت را ملاقات کنیم و همه نوآوریها و دستاوردهای سالانه یک صنعت را ببینیم، این مسأله برای شرکتهای تازهوارد که میتوانند در کنار شرکتها دیده شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: با شکلگیری استارتاپهای صنعتی و خرد شدن زنجیره تأمین و ارزش به قطعات کوچکتر، شرکتهای تازهوارد میتوانند با هزینه پایینتر و نوآوری و انعطافپذیری بالاتر، نفس تازهتری به روح شرکتهای باسابقه بدمند.
مدیر روابط عمومی شرکت ایریسا گفت: صنایع فولادی جزو صنایع مادر محسوب میشوند؛ صنعتی که یکی از ارکان رشد کشورهای در حال توسعه است، این صنایع بنا به ذات خود، فرصت اشتغال را بعضاً برای صدها هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم میآورد. علاوه بر این کشوری که در حال صنعتی شدن است، تقاضای بالایی برای صنعت فولاد دارد. شرکتهای نوپا و فناوریهای جدید میتوانند صنایع را با نرخ تولید بسیار بالاتر و بسیار بهصرفهتر به سوددهی چند برابر برسانند. در این صورت، رشد و توسعه کشور نیز به تبع گردش چرخ این صنعت با توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
طهماسبی ادامه داد: در حقیقت حضور تکنولوژیهای مدرن برای توسعه کسب و کارها و صنایع یک الزام جهانی است. الزامی که باید توسط شرکتهای کوچک و نوپا یا با سرمایهگذاری شرکتهای بزرگ به صنعتهای سودآوری مانند فولاد وارد شود. در این بین کارخانهها، شرکتها، تولیدیها و دیگر بخشهای بالادستی و پاییندستی این صنعت باید به زبانی مشترک با جهان دیجیتال برسند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین فضاها برای بحث و تبادل دانش، تکنولوژی و نظرات، نمایشگاههای تخصصی صنعت است؛ فرصتی که میتواند با برگزاری نشستهای تخصصی و سخنرانیها تبدیل به جنبشی درون صنعتی برای جابهجا کردن مرزهای رشد و پیشرفت سازمانها و کارخانجات باشد.
ارسال نظر