امیرعباس تقیپور عضو انجمن روابط عمومی ایران امروز(۱۶ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی(ایرانمتافو) در گفتوگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: زمانی که سخن از عملکرد شرکتهاست، بعد از آن حضور روابط عمومیها مطرح خواهد شد.
وی افزود: تمام تلاش روابط عمومیها در این شرایط میتواند علاوه بر امیدبخشی به جامعه، با به تصویر کشیدن آنچه در عمل اتفاق میافتد به مردم نشان دهد صنعت کشور در حال فعالیت بوده و روزهای خوب در انتظار ماست.
عضو انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: امیدآفرینی نقش بهسزایی در به وجود آمدن شرایطی دارد که مردم بتوانند مقاومت بیشتری در برابر مشکلات اقتصادی داشته باشند.
ارسال نظر