فولاد مبارکه

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به جایگاه ویژه فولاد مبارکه در زمینه تولید فولاد کشور، گفت: شرکت فولاد مبارکه در زمینه ایفای مسئولیت اجتماعی در کشور پیشرو است و با درایت مدیران و سهامداران توانسته است به حس تعلق جامعه به این کشور بیافزاید.

رضا شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئولیت اجتماعی در صنایع و شرکت‌ها اظهار کرد: تمام شرکت‌ها دارای هدف سازمانی متفاوتی هستند اما هدف مشترک اکثر کسب و کارها، ارزش‌آفرینی است. مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در دهه‌های اخیر به پارادیم غالب و مسلط شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی تبدیل شده است و این شرکت‌ها در برابر اجتماع و محیط اجتماعی خود متعهد هستند چرا که ما همگی در کشتی نشستگانیم.

وی افزود: با گذشت بیش از ۶۰ سال از ورود مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به ادبیات مدیریت سازمان‌ها و کسب‌وکارها، شاهد این هستیم شرکت‌هایی که در زمینه اقتصادی پیشرو هستند با ایفای مسئولیت اجتماعی سود حاصله را در کشور با اشتغال‌زایی، افزایش تولید و اقداماتی نظیر فعالیت‌های اجتماعی صرف کردند و توانستند در خدمت مملکت قراردهند.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره اینکه مسئولیت اجتماعی یک چارچوب و محدوده اخلاقی است، گفت: مفهوم مسئولیت اجتماعی بر این اساس است که شرکت‌ها به طور داوطلبانه تصمیم به مشارکت در ساختن یک جامعه بهتر و پاکیزه‌تر می‌گیرند.

وی افزود: فعالیت‎‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی می‌تواند جامعه بزرگ‌تری را تحت‌تاثیر قرار دهد. برای نمونه با اینکه مصرف شرکت فولاد مبارکه از حوضه زاینده رود ناچیز بوده است اما رویکردهای این شرکت در جایگزینی پساب به جای آب در راستای مسئولیت اجتماعی است.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران یکی دیگر از اقدامات شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی را توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و گفت: شرکت فولاد مبارکه با ایفای مسئولیت اجتماعی در زمینه‌های متعدد که با درایت مدیران و سهامداران این شرکت انجام می‌شود احساس تعلق جامعه را به این شرکت افزوده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =