• ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
  • کد خبر: 24935
  • readingTime: ۱ دقیقه
یارانه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه‌های پاسخگویی وزارت مردم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات خانوارها درباره عدالت‌بخشی به پرداخت یارانه‌ها هستند.

به گزارش ایراسین، حجت الله عبدالملکی درخصوص بازدید روز گذشته محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها»، اظهار کرد: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌سازی و همراهی همه‌جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که تلاش می شود این مهم محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه، ادامه‌داد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می کند و شاخص‌های اقتصادی بهبود می‌یابد.

عبدالملکی بیان‌ کرد: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم‌های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

وی بر به‌روز رسانی و پشتیبانی از سامانه تاکید کرد و گفت: در چهار روز اجرای طرح ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

در جریان این بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت و گوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پاسخ دادند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جا مانده‌اند و سایر سوالات یارانه‌ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می توانند برای ثبت شکایت‌ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =