به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، محمد محمدی بخش امروز یکشنبه در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل افزود: بعد از رایزنی و جلسات مستمر با تمام ذینفعان بخش حمل و نقل، آییننامه جدید حقوق مسافر ابلاغ و برای اجرا در اختیار بخش هوایی گذاشته شد.
براساس این گزارش؛ یک سالی میگذرد که مسافران بخش هوایی در انتظار ابلاغ «آییننامه جدید حقوق مسافر» هستند و برخی شرکتهای هواپیمایی در غیاب این غیبت طولانی، به تضییع حقوق مسافر ادامه میدهند.
سازمان هواپیمایی در آییننامه جدید حقوق مسافر با رویکرد جلب اعتماد از دست رفته مردم، جریمه ۳۰ درصدی تاخیر را به عددی افزایش داده است که اگر ایرلاینی امکان پرواز به موقع را نداشته باشد به جای اعلام تاخیر کلاً پرواز را «کنسل» کند.
ارسال نظر