• ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
  • کد خبر: 37466
  • readingTime: ۱ دقیقه
مژگان مدایم‌زاده

مژگان مدایم‌زاده مربی طلایی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: برای حضور در دور دوم رقابتهای جام ملتهای فوتبال بانوان جوانان آسیا تمرینات پر فشار و با نشاطی را برگزار می کنیم.

به گزارش ایراسین، مژگان مدایم‌زاده مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اظهارداشت: اولین اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان بعد از صعود به مرحله دوم دور مقدماتی از روز ۱۲ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور بازیکنان و ۶ دروازه‌بان آغاز و طی ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. تمرینات هر روز در دو نوبت است که تمرین نوبت صبح در حال حاضر به کار با وزنه و تمرینات جسمانی اختصاص دارد و در نوبت عصر نیز در زمین چمن کارهای فنی را پیش می‌بریم که هدفمان در این اردو بیشتر مباحث آمادگی جسمانی و هماهنگی بازیکنان است.

مربی تیم ملی فوتبال جوانان اضافه کرد: خوشبختانه گلرها شرایط خوبی دارند و روند رو به رشد آنها همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه دروازه‌بانان دیگر را در تمامی مسابقات و رده های سنی زیر نظر داریم و عملکردشان را روز به روز بررسی می کنیم.

وی افزود: بر همین اساس سعی ما بر این است که مستعدترین ها را به اردوی تیم دعوت کنیم. در همین راستا یکی از گلر های تیم ملی نوجوانان که در مسابقات اردن (مرحله اول مقدماتی جام ملتهای زیر ۱۷ سال) حضور و عملکرد فوق العاده ای داشت را به این اردو دعوت کرده تا عملکردش را زیر نظر داشته باشیم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال جوانان در پایان گفت: هدف ما انتخاب برترین بازیکنان برای مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا است. هیچ بازیکنی از نظر ما پنهان نخواهند ماند و تمامی بازیکنان را زیر نظر داریم. مسابقات حساسی را پیش روی خود داریم. بر همین اساس ۶ دروازه‌بان را مد نظر داشته و تمرینات مختلفی را برگزار می کنیم تا با آمادگی بالا سه نفر اصلی را به مرحله دوم رقابتهای مهم پیش رو اعزام کنیم. همچنین برای حضور در دور دوم رقابتهای جام ملتهای فوتبال بانوان جوانان آسیا تمرینات پر فشار و با نشاطی را برگزار می کنیم.

مدایم‌زاده با اشاره به هم‌گروهی با تیم‌های استرالیا، لبنان و ویتنام خاطرنشان کرد: رقبای پرقدرت و سرسختی در این مرحله داریم و با توجه به اینکه از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی جام ملتها صعود می کنند کار سختی داریم، بر اساس برنامه اردوی نهایی ما متصل به اعزام خواهد بود و شروع کار ما با تیم ویتنام در تاریخ ۱۳ خردادماه خواهد بود و در ادامه ۱۵ خردادماه با استرالیا و در نهایت به مصاف لبنان خواهیم رفت. امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته ای از سوی کشورمان در این مسابقات باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =