جان‌نثاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا از لحاظ علمی مرجعیت پیدا کنیم بایستی پایگاه‌هایی علمی در دنیا داشته باشیم و در جهان، ایران اسلامی را با عناوینی خاص بشناسند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک پیروزهای جبهه مقاومت در روزهای اخیر، اظهار داشت: پس از پیروزی‌های اخیر، جبهه مقاومت از لاک پدافندی خارج شد و شکل آفندی به خود گرفت و نشان داد دیگر اسرائیل نمی‌تواند مانند گذشته به این سرزمین تجاوز کند.

وی افزود: همین موضوع و پیروزی‌های جبهه مقاومت نقطه عطف فوق‌العاده مهمی در سپهر دفاعی و امنیتی جهان ایجاد کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: حال رسانه‌های غرب تلاش می‌کنند با اقدامات غیرانسانی بر این پیروزی‌های مهم سایه افکنند اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست‌ها برای اسرائیل غیرقابل جبران است.

تبدیل شدن به مرجعیت علمی در جهان با برگزاری شایسته جایزه مصطفی(ص)

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص میزبانی اصفهان از جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) نیز گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا از لحاظ علمی مرجعیت پیدا کنیم و به خواسته مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم تا به مرجعیت علمی جهان اسلام و دنیا تبدیل شویم بایستی پایگاه‌هایی علمی در دنیا داشته باشیم و در جهان، ایران اسلامی را با عناوینی خاص بشناسند.

وی با اشاره جایزه مصطفی (ص) افق مرجعیت علمی شدن در دنیا را برای ما روشن می‌کند، متذکر شد: در مورد جایزه مصطفی (ص) بایستی به هدف این رویداد عظیم نگاه کنیم اگر نگاه به هدف و رویکرد جایزه مصطفی (ص) باشد، نقصانی که حین برگزاری برنامه ایجاد شده نیز قابل پذیرش است.

مطالبه‌گری رسانه‌ها برای میزبانی دائمی اصفهان در برگزاری جایزه مصطفی (ص)

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رسانه‌های اصفهان بایستی در این راستا پافشاری کنند تا جایزه مصطفی (ص) و دبیرخانه این جایزه به صورت دائمی در اصفهان بماند.

جان‌نثاری بیان کرد: جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) برای نخستین بار در استان برگزار شد و قابل پیش بینی بود که اجرای این رویداد بزرگ بین‌المللی به صورت صددرصد همه را راضی نکند.

وی عنوان کرد: گلایه‌های اهالی رسانه از نحوه اطلاع‌رسانی دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) به مسئولان بازخورد داده شود اما رسانه‌ها از بیان نقاط قوت، محاسن و اهداف این رویداد غافل نشوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: سیاست کلی مدیریت استان این است که حرمت رسانه‌های استان حفظ شود از این‌رو بی‌توجهی به رسانه‌های استان را نمی‌پذیریم.

جان‌نثاری یادآور شد: شورای اطلاع رسانی استان، مطالبه‌گری رسانه‌های استان مبنی بر حضور فعال در رویدادهای ملی و بین‌المللی که در اصفهان برگزار می‌شوند را درست و به حق می‌داند و در این راستا تلاش می‌کند تا فرآیند حضور اصحاب رسانه نسبت به گذشته به نحو شایسته‌ای انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =