یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هماندیشی این شرکت با مراکز خدماتی در گفتوگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: هدف از این نشست تاکید بر سیاستهای ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.
وی افزود: فروش به تولید کنندگان، خرده فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف کنندگان ورق های فولادی از جمله شاخصهای مورد نظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکتها و مراکز خدماتی بود.
مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه استقرار سیستمهای اطلاعاتی مورد تایید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت های مراکز خدماتی را دیگر مطالبه فولاد مبارکه در این نشست هماندیشی دانست و ادامه داد: برای این امر «سیستم همیار» در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهرهبرداری کنند.
وی تاکید کرد: درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکتها کمک میکند.
ارسال نظر