نشست هم اندیشی فولادمبارکه با مراکز خدماتی

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هم‌اندیشی این شرکت با مراکز خدماتی گفت: هدف از این نشست تاکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هم‌اندیشی این شرکت با مراکز خدماتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: هدف از این نشست تاکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.

وی افزود: فروش به تولید کنندگان، خرده فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف کنندگان ورق های فولادی از جمله شاخص‌های مورد نظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکت‌ها و مراکز خدماتی بود.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مورد تایید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت های مراکز خدماتی را دیگر مطالبه فولاد مبارکه در این نشست هم‌اندیشی دانست و ادامه داد: برای این امر «سیستم همیار» در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهره‌برداری کنند.

وی تاکید کرد: درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکت‌ها کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =