میلگرد

مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان گفت: از ابتدای سال تا کنون صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایراسین، محمد نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر در خصوص اقدامات و برنامه‌های انجام شده که منجر به افزایش صادرات میلگرد شده است، گفت: عمده‌ترین برنامه، انجام تحقیقات میدانی و تحقیقات بازار، حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین المللی است که در دستور کار این مدیریت قرار داشته و دارد. بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده در بازارهای هدف، نیازهای مشتریان و همچنین مشتریان نهایی، شناسایی و بر اساس تحقیقات بازار انجام شده و انجام تحلیل‌های مرتبط، بازاریابی محصولات انجام گردیده است. از دیگر اقدامات قابل توجه صورت گرفته در این راستا برنامه ریزی تولید متناسب با نیاز بازار با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و با همکاری سایر حوزه‌ها در شرکت است.

وی افزود: باید در نظر داشت که محصولات ذوب آهن اصفهان از کیفیت بالایی برخوردارند. در این میان ذوب آهن تنها دارنده گواهینامه بین المللی کیفیت محصول CARES در کشور و اولین شرکت دارنده گواهینامه همولوگیشن است. این گواهینامه‌ها نشان بالاترین سطح کیفیت تولید محصول میلگرد در دنیا هستند.

مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که جایگاه ذوب آهن اصفهان در میان رقبا و در بخش صادرات میلگرد چگونه است، گفت: در سال گذشته ذوب آهن با داشتن سهم ۶ درصدی از میزان صادرات کشور در محصول میلگرد از صدرنشینان صادرات این محصول محسوب می‌شد، در هفت ماهه امسال نیز سهم ما از صادرات میلگرد به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =