• ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر: 4824
  • readingTime: ۱ دقیقه
پایگاه خبری ایراسین

با تولید بیش از 73 هزار و 508 تن تختال با سیکل گاز زدایی تحت خلأ در واحد RH ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، رکورد جدیدی در دی‌ماه سال جاری به ثبت رسید.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، دانیال نظری، رئیس واحد متالورژی ثانویه فولاد مبارکه، ضمن اعلام این خبر، رکورد قبلی تولید در این واحد را به میزان 55 هزار و 283 تن و مربوط به شهریور ماه سال جاری دانست و گفت: واحد گاز زدایی (RH) بهدلیل قرار گرفتن در سیکل تولید فولادهای ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از کاهش توقفات، افزایش عمر نسوز و برنامهریزی مناسب و همچنین از تلاش مضاعف کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم بهعنوان مهمترین عوامل کسب این موفقیت نام برد و گفت: این رکورد نسبتبه میزان تولید قبل، 33 درصد افزایش در تولید فولادهای خاص را نشان میدهد.

به گزارش خبرنگار فولاد، کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم فولاد مبارکه در همین ماه نیز به افتخار دیگری دست یافتند.

رئیس گروه فنی تولید ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم در این خصوص گفت: در دیماه همچنین رکورد تولید ماهانۀ فولاد مخصوص لولههای انتقال نفت و گازترش گریدAPI X60 نیز با تولید 43 هزار و 79 تن نسبت به رکورد قبلی که در آبانماه و به میزان 21 هزار و 531 تن به ثبت رسیده بود، با  100 درصد رشد، بهبود یافت.

 محمدعلی شفیعی تصریح کرد: با توجه به بینیاز شدن کشور از واردات این نوع فولاد، این رکورد برای پروژههای نفت و گاز کشور و همچنین ذینفعان فولاد مبارکه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ثبت این دو رکورد ارزشمند را مرهون تلاش مضاعف کارکنان سختکوش ناحیه، مرکز نسوز، کنترل کیفی، برنامهریزی تولید، متالورژی و روشهای تولید، آزمایشگاه و سایر واحدهای پشتیبانیکننده دانست و صمیمانه از آنها قدردانی کرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =