به گزارش ایراسین، در این رونمایی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد. سید محمدمهدی بهشتینژاد با اشاره به تغییرات نسلی، به تولید محصولات به روز و جذاب برای نسل جدید تاکید کرد و تکمیل زنجیره محصولات برای شبکه فروش را لازم دانست.
ایشان محاسبات فنی و تولید را شروع فرآیند به ثمر نشستن یک محصول بیمهای توصیف کرد و گفت: با توجه به تغییرات در سبک فروش بیمه نامه با وجود ابزارهای جدید نحوه ارائه و فروش محصول از اهمیت ویژهای برخوردار است تا محصول به بلوغی که لازم است برسد.
بهشتینژاد با تاکید بر پتانسیل بانک صادرات به عنوان مزیت رقابتی موجود، از تیم فنی و معاونت بازاریابی و شعب و همچنین شبکه فروش خواست تلاش خود را در جهت به ثمر نشستن محصول جدید بیمه سرمد به کار گیرند تا سرآمد صنعت گردد.
در ادامه مراسم محمد زاهدنیا عضو هیأت مدیره و ناظر حوزه فنی و فروش بیمه سرمد با تاکید بر خرده فروشی و توجه به شبکه فروش گفت: شرایط جامعه به سمتی پیش رفته که شرکتهای بیمه را ملزم به خلق محصولات متنوع در حوزه بیمههای زندگی میکند که شرکت بیمه سرمد نیز میبایست فعالیت در این حوزه را دوچندان کند.
وی رمز موفقیت شرکت را در نوآوری و خلاقیت اثرگذار دانست و عنوان کرد: رسیدن به یک شبکه فروش اثرگذار نیازمند تلاش، برنامهریزی و تدوین استراتژی منظم و منسجم و خلق محصولات جدید است.
در بخش دیگری از آئین رونمایی سید مهدی احمدی یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره با اشاره به درخواستهای مکرر شبکه فروش و نمایندگان به عنوان مرکز و محور شرکت افزود: یکی از موضوعاتی که نمایندگان به عنوان خط مقدم فروش تاکید زیادی به آن داشتند تنوع در ارائه و به روز بودن محصولات بیمهای بوده است به همین منظور طراحی محصول جدید بیمهای نیز در راستای راهبرد و پیاده سازی همین استراتژی صورت گرفته است.
فرهاد سرشت مدیر بیمههای زندگی بیمه سرمد ضمن ارائه توضیحات فنی و شرایط صدور بیمه نامه مستمری سرآمد از تلاشهای تیم مدیریتی و کارشناسی بیمههای زندگی و اکچوئری در تولید محصول تشکر کرد.
ارسال نظر