• ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر: 53056
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با حضور گروه فولاد مبارکه ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با پیش بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی که تاکنون از بیش از ۸۰ کشور جهان (۴۰ کشور با هیئت عالی رتبه دولتی) ثبت نام کرده‌اند، از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله شرکت فولاد هرمزگان، هلدینگ آتیه فولاد، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت فولاد توان‌آور آسیا در سالن ۶ این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه قرار است در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی و رونق تجارت خارجی و استفاده از توانمندی و ظرفیت بالای نمایشگاهی کشورمان، تحت عنوان «IRAN EXPO 2024» برگزار شود.

ایران اکسپو در فضایی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع (فضای سرپوشیده و فضای باز) در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۸، ۲۵، ۳۱، ۳۵، ۳۸، A۳۸، B۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ برگزار می‌شود و محصولاتی در حوزه پتروشیمی و فولاد، صنعت، صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع دستی و گردشگری را در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه روز شنبه با حضور رئیس جمهور یا معاون اول افتتاح خواهد شد و پنج روز ادامه دارد. روز شنبه به علت حضور مقامات داخلی و خارجی بازدید عمومی وجود ندارد و فقط شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند، می‌توانند حضور داشته باشند. بنابراین تجار و عموم مردم می‌توانند از روز یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۶ برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

حضور گروه فولاد مبارکه در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =