معلم

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ۹۸۰ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش رتبه‌بندی شدند، گفت: ۹۲ درصد کارکنان این وزارت‌خانه در بخش آموزش فعال هستند.

به گزارش ایراسین، علی فرهادی اظهار کرد: معلمان نمونه هر سال در هفته معلم انتخاب می‌شوند، امسال هم تلاش شده تا نحوه شناسایی اینگونه نباشد که معلم خود را برای نمونه بودن کاندید کند، آموزش و پرورش از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و والدین، معلمان نمونه را شناسایی کرد.

وی افزود: ۹۳ هزار معلم در سطح مدارس به عنوان نمونه شناسایی، ۲ هزار و ۳۱۷ معلم نمونه در سطح مناطق معرفی شدند و ۱۵۹ نفر در دوره‌های تحصیلی مختلف در گروه معلم و ۱۶۰ نفر در گروه کیفیت بخشی به عنوان نمونه در بخش استانی معرفی شدند.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: در بخش کشوری ۲۰ نفر به عنوان معلم نمونه شناسایی شدند که ۱۵ نفر معلم و ۵ نفر در گروه‌های کیفیت بخشی ازجمله مشاور، مربی تربیت بدنی و امور تربیتی هستند.

فرهادی عنوان کرد: معلمان نمونه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با رئیس جمهور دیدار دارند، همچنین با رهبر انقلاب نیز دیدار خواهند داشت.

بر اساس گزارش تسنیم، وی ادامه داد: با شناسایی معلمان نمونه به دنبال تقویت خلاقیت هستیم همچنین آنها را به عنوان افراد برتر در عرصه تعلیم و تربیت معرفی می‌کنیم و برای نخستین بار این افراد در کانون‌های ارزیابی در معرض بررسی قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =