• ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
  • کد خبر: 53174
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرسمولیس

در آستانه هشتاد و دومین ال‌کلاسیکو ایران دو تیم سپاهان و پرسپولیس شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس پیگیری شد.

پرسپولیس بعد از استقلال دومین مدعی حذف شده از جام لقب گرفت تا حالا از میان ۴ تیم برتر لیگ تنها سپاهان و تراکتور شانس کسب قهرمانی جام حذفی را داشته باشند. حذف پرسپولیس از جام حذفی علاوه بر اینکه راه را برای قهرمانی رقیب دیرینه خود یعنی سپاهان در این جام هموارتر کرد؛ باعث شد تا در آستانه ال‌کلاسیکو ۲ تیم شرایط روحی متفاوتی داشته باشند.

سپاهان پس از برتری مقابل ملوان و ذوب‌آهن، استقلال ملاثانی را هم هرچند به سختی اما شکست داد تا بتواند با روحیه‌ای مضاعف آماده جدال با پرسپولیس شود. در سمت مقابل پرسپولیس که نتایج خوبی قبل از دیدار با آلومینیوم اراک در جام حذفی کسب کرده بود، در این دیدار با شکست غیرمنتظره‌ای مواجه شد و حالا برای دیدار با سپاهان فرصت کمی برای ریکاوری روحی دارد.

نکته دیگری که در آستانه بازی با سپاهان می‌تواند برای پرسپولیس مشکل‌ساز شود، صحبت‌های اوسمار وی را، سرمربی سرخ‌پوشان در یک برنامه تلویزیونی در خصوص علاقه این مربی برای جذب بازیکنان فعلی سپاهان بود. وی در این برنامه در اظهار نظری غیرحرفه‌ای از رامین رضائیان، رضا اسدی و شهریار مغانلو به عنوان گزینه‌های خرید پرسپولیس برای فصل آینده نام برد تا به این ترتیب بازیکنان هم‌پست تیم خودش را از نظر ذهنی و روحی تضعیف کرده باشد. شاید از دست دادن پنالتی توسط دانیال اسماعیلی‌فر در مقابل آلومینیوم اراک یکی از تأثیرات صحبت‌های اوسمار وی را باشد.

هشتاد و دومین رویارویی تاریخ پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =