احسان شهیر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ گفت: یکی از شاخصه‌ها برای انتخاب کالای صادراتی، بحث پیچیدگی است. امروز هم مجموعه فولاد مبارکه و هم دیگر صنایع مادر به دنبال این هستند که عنصر پیچیدگی را در صنایع خود به کار ببرند. در استان اصفهان بیش از ۱۶۰ کالا صادر می‌شود که بر اساس ضریب پیچیدگی تقسیم‌بندی و در نهایت ۶۰ کالا انتخاب شده است. سیاست استان اصفهان این است که روی این ۶۰ کالا تمرکز شود. فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌هایی است که هم در زیست‌بوم کسب و کار و هم در زمینه صادرات قدم‌های خوبی برای استان و کشور برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =