• ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
  • کد خبر: 53424
  • readingTime: ۲ دقیقه
مسعود سعیدی

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی ۴۰ هزار هوادار فحاشی کردند، حرمت بانوان از بین نرفت؟ چرا پرسپولیس حتی عذرخواهی نکرد.

به گزارش ایراسین، مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگوی تلفنی در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش در مورد اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: پیش از این نیز بابت این اتفاق عذرخواهی کردم و آن هوادار نیز از این موضوع عذرخواهی کرده است.

وی ادامه داد: گلایه‌مند هستیم از رسانه‌هایی که روی این ویدئو مانور دارند اما در مقابل صدها ویدئو از فحاشی سنگین در ورزشگاه آزادی عبور و سکوت کردند، باشگاه سپاهان این موضوع را محکوم کرده است اما درخواست داریم طرف مقابل هم دیده شود؛ مانور رسانه‌ای در خصوص فحاشی منظم ۴۰ هزار هوادار علیه بازیکنان سپاهان توجهی نشد، امیدوارم باشگاه پرسپولیس نیز بابت این اتفاقات عذرخواهی کند.

سعیدی در ادامه خطاب به مجری برنامه بیان داشت: به عنوان یک چهره رسانه‌ای و فرهنگی از من خواستید درمورد حرکت امید نورافکن عذرخواهی کنم که انجام دادم اما در مورد دانیال اسماعیلی‌فر درخواست عذرخواهی نکردید.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در مورد این هوادار کمیته انضباطی تشکیل می‌شود و هوادار نیز عذرخواهی کرد، باشگاه سپاهان عذرخواهی کرد اما یک نفر در باشگاه پرسپولیس در مورد حرکت هواداران پرسپولیس عذرخواهی نکرد و تازه بیانیه دادند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ۴۰ هزار هوادار فحاشی کردند، حرمت بانوان از بین نرفت؟ وقتی لیدر باشگاه تهدید جانی کرده است، هوادار تحریک نشده است؟ ما این موضوع را محکوم کردیم اما چرا پرسپولیس حتی عذرخواهی نکردند.

سعیدی با اشاره به اتفاقات سال‌های گذشته و برخورد رسانه‌ها گفت: در بازی برگشت فصلی که سرباز احمدی کم‌بینا شد، یک هوادار سپاهان کامل نابینا شد اما آیا امتیازی که از سپاهان کم شد از پرسپولیس نیز کم شد؟ استفعای رئیس کمیته انضباطی را به یاد دارید؟ تاریخ را نمی‌توان پاک کرد اما چرا کتمان و فرار رو به جلو می‌کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در مورد بیانیه پرسپولیس گفت: بیانیه پرسپولیس باعث شده مردم اصفهان عصبانی شوند، بیانیه دادند، در مورد رگ غیرت صحبت کردند اما ویدیوهایی داریم که کودکان پرسپولیسی از فحاشی پرسپولیسی‌ها گوش‌های خود را گرفته بودند.

وی همچنین یادآور شد: این هوادار لیدر نبوده است، هوادار سپاهان بوده و هیچ ارتباط سازماندهی شده با باشگاه نداشته است و اصفهانی نیست، ۴۰ هزار هوادار پرسپولیس که فحاشی کردند، جزو کانون هواداران پرسپولیس بودند یا خیر؟ ای کاش مدیر روابط عمومی پرسپولیس به معاون و مدیرعامل باشگاه مشاوره دهند و فرار رو به جلو نکنند.

سعیدی در ادامه این برنامه عنوان کرد: چیزی را لاپوشانی نکردیم و عذرخواهی کردیم اما این هواداران پرسپولیس بودند که از یک ساعت قبل از بازی فحاشی کردند؛

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان خطاب به مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: می‌دانیم از جانب هوادار و بابت نتیجه نگرفتن تحت فشار هستید، چرا از VAR می‌ترسید؟ بله برای بازی VAR می‌خواستیم، از ابتدای فصل این موضوع را می‌خواستیم؛ ایشان رفتار هواداران پرسپولیس را تأیید کردند اما بابت فشارها نباید از ادبیات سخیف دیگران استفاده کنند و باید خوددار باشند.

وی ادامه داد: در مورد سنگ‌پرانی اتهام زدند و می‌خواهیم ویدئو را منتشر کنند، سنگ‌پرانی از پایین به طبقه بالای ورزشگاه ممکن نیست، باشگاه سپاهان این موضوع را پیگیری می‌کند اما امیدواریم باشگاه پرسپولیس نیز رفتار هوادارانش را پیگیری کند.

سعیدی در پایان بیان داشت: اشتباهات داوری و اعتراض به داوری را آقای بادامکی مطرح کردند و بنده جواب دادم، از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است و صحبت از مظلومیت نکنند، همه دست به دست هم می‌دهند که مشکل مالکیت پرسپولیس حل شود تا در آسیا حضور داشته باشند؛ طبق نظر کارشناسان ۱۳ امتیاز از امتیازات پرسپولیس با اشتباهات داوری به دست آمده است، البته بدلیل وجود جریمه نمی‌توانم در مورد سقف بودجه، بازیکنان و جزئیات مسائل داوری صحبت کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =