• ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 54604
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم هندبال گیتی‌پسند

تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته پایانی لیگ برتر هندبال مقابل مس کرمان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ به نفع گیتیزن‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال گیتی‌پسند و مس کرکام در هفته پایانی لیگ برتر هندبال امروز شنبه ۵ خردادماه از ساعت ۱۶ در سالن سجادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ به نفع گیتی‌پسند تمام شد و این تیم مقام سوم لیگ برتر هندبال را کسب کرد.

نیمه اول: گل اول را مس کرمان وارد دروازه گیتی‌پسند کرد، نارنجی‌پوشان کرمان دوگل جلو افتادند. علی رحیمی درون دروازه مس تا دقیقه ۷ موفق تر از امیدرضا سرپوشی درون دروازه گیتی‌پسند کار کرده است. شاگردان کیوان صادقی در حمله ضعیف کار می‌کنند و توپ‌های زیادی از دست می‌دهند. علی رحیمی کارت زرد دریافت کرد، مسابقه در دقیقه ۱۵ با نتیجه ۹ بر ۶ به نفع کرمانی‌ها است. گیتیزن‌ها اختلاف گل را به عدد یک کاهش دادند، در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به نفع مس کرمان تمام شد.

نیمه دوم: شاگردان صادقی در شروع نیمه دوم بازی را به تساوی کشاندند، گیتیزن‌ها با گل رضا عزتی برای نخستین بار در این دیدار جلو افتادند. سرمربی مس کرمان در خواست تایم استراحت کرد، شاگردان کیوان صادقی در این نیمه عملکرد بهتری دارند. تیم هندبال مس کرمان با وجود اینکه قهرمان لیگ برتر شده، اما همچنان جنگنده بازی می‌کند. گیتی‌پسند چند گل جلو افتاد، اما مسی‌ها اختلاف را به یک گل رساندند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ به نفع گیتیزن‌ها تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =