به گزارش ایراسین، شرکت فولاژ آلیاژی ایران در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به اردیبهشتماه سال جاری از رشد ۲۵ درصدی خود نسبت به فروردینماه خبر داده است.
فولاژ در این ماه با ثبت درآمد یک هزار و ۶۱۸ میلیارد تومانیف موفق به رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی شده است که روندی رو به رشد در عملکرد آن به شمار میآید.
در همین راستا گفتنی است درآمد تجمیعی فولاژ در این دوره دو ماهه برابر با ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۵ درصدی را رقم زده است.
شرکت فولاژ آلیاژی ایران تمرکز ویژهای بر فروش محصولات خود در بازار داخلی داشته و توانسته از این محل یک هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان درآمد کسب کند.
فروش صادراتی این شرکت نیز در این دوره برابر با ۸۶ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان بوده است.
سبد محصولات فولاژ متشکل از دو دسته از محصولات (نهایی) و (میانی) میباشد که این شرکت از محل فروش (محصولات نهایی) در بازارهای داخلی، بیشترین درآمدزایی را کسب کرده است. این میزان برابر با یک هزار و ۲۰۰ میلییون تومان بوده است.
(محصول میانی) در جایگاه دوم قرار داشته و سهمی ۲۱ درصدی را از سبد محصولاتی فولاژ را تشکیل داده است.
ارسال نظر