• ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر: 54619
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال کوبا - ایران

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود مقابل کوبا به میدان رفت که با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در ششمین دوره لیگ ملت‌ها یکشنبه _۶ خردادماه_ از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد مقابل کوبا قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

ترکیب ابتدایی تیم ملی والیبال ایران: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، آرمان صالحی

سرمربی: موریس موتا پائز

ست اول: بازی با امتیاز گیری تیم ملی والیبال ایران شروع شد، دو تیم در ابتدای بازی پایاپای پیش رفتند، اما هرچه از مسابقه گذشت کوبایی‌ها بازی را در دست گرفتند و جلو افتادند، تیم ملی والیبال کوبا اختلاف امتیاز را به عدد ۴ افزایش داد و پائز درخواست تایم استراحت کرد. تیم ملی والیبال ایران بعد از این تایم استراحت عملکرد بهتری دارد و اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش می‌دهد تا این بار سرمربی کوبا تایم استراحت بگیرد. تلاش ایرانی‌ها در این ست فایده‌ای نداشت و کوبا با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.

ست دوم: در این ست بازیکنان ایران عملکرد بهتری داشتند و اختلاف امتیاز ایجاد کردند که سرمربی کوبا تایم استراحت گرفت تا روند امتیازگیری ایرانی‌ها را قطع کند، اما تأثیر گذار نبود و شاگردان پائز به امتیاز گیری خود ادامه دادند تا یک جایی از بازی ۱۱ امتیاز هم جلو افتادند و در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع ایرانی‌ها تمام شد.

ست سوم: در ست سوم اتفاقات ست اول تکرار شد و ایرانی‌ها در ابتدای ست پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه چهار امتیاز عقب افتادند. در ادامه بازیکنان ایران با جنگندگی بیشتری بازی کردند و در امتیاز ۱۹ مسابقه را به تساوی کشاندند، اما در نهایت این کوبا بود که با چند امتیاز متوالی این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساند.

ست چهارم: در این ست شاگردان پائز با وجود اینکه دوست عقب بودند با تلاش و جنگندگی بسیاری بازی کردند تا این ست راهم از آن خود کنند، اما کوبا در امتیاز گیری نتیجه بهتری داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =