محصولات فولادی

در معاملات امروز دوشنبه هفتم خرداد، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت گرفت و ۷۶ درصد محصولات به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز دوشنبه خرداد ۳۳۸ هزار و ۸۸۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۲۵۷ هزار و ۲۷۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت، این میزان بیانگر فروش ۷۶ درصد از محصولات است.

در همین حال، برای ۱۷۰ هزار و ۸۷۵ تن شمش بلوم، ۲۰۰ هزار و ۲۹۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۳ هزار و ۷۴ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال C که ۶۵ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۶۷ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۵ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد B ثبت شد که ۳ هزار و ۳۰۰ تن بیشتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۶ هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۷ هزار و ۴۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۵۵۲ هزار و ۴۷۴ ریال بود.

علاوه بر این، یک هزار و ۶۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه G ثبت شد که ۲ هزار ۴۰۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۹۰۰ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۰۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.

همچنین آهن اسفنجی بریکت به طور کامل از روی تابلوی معاملات حذف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =