کمال زاده

مدیرعامل شرکت فولاژ گفت: روابط عمومی فرآیندی آمیخته از علم و هنر است و از بال‌های تبیین و گسترش سیاست‌های هر سازمانی محسوب می‌شود.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در جمع کارکنان واحد روابط‌عمومی این شرکت حضور یافت و با اشاره به اینکه جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای یک سازمان از مهم‌ترین فعالیت‌های روابط‌عمومی است، گفت: روابط‌عمومی از بال‌های تبیین و گسترش سیاست‌گذاری در یک سازمان است و می‌تواند منشأ تحولات فرهنگی مثبت باشد.

محمد کمال‌زاده با تاکید بر اینکه امروز جایگاه روابط عمومی‌ها نه‌تنها به هیچ عنوان صوری و تشریفاتی نیست؛ بلکه جایگاهی تعیین کننده است گفت: اینجانب از ابتدای ورود تاکید داشتم که واحد روابط عمومی در جایگاه سازمانی باید مستقیم زیر نظر مدیرعامل فعالیت کند و در سازمان‌های بزرگی مانند فولاد آلیاژی ایران که با جریان‌های متعدد و متنوع و مختلفی روبه‌روست وجود این جایگاه و رابطه ضروری است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، کارِ روابط‌عمومی را یک کارِ پیچیده و آمیخته‌ای از علم و هنر دانست و گفت: این شرکت در حال تدوین و تهیه یک سند چشم‌انداز برای روابط‌عمومی است که با تهیه این سند، قصد داریم برنامه‌های روابط‌عمومی را هدفمندتر و هم راستا در استراتژی‌های شرکت تعریف کنیم.

محمد کمال‌زاده خاطرنشان کرد: با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و لزوم انتشار سریع، صریح و شفاف اخبار و بزرگ‌شدن سازمان‌ها و شرکت‌ها، نقش روابط‌عمومی هر روز بیش از پیش، پررنگ و مهم شده است که این امر در گرو شکل‌گیری صحیح روایت هاست؛ ازاین‌رو باید به این موضوع توجه داشت که نقش روابط‌عمومی در بنگاه‌های اقتصادی تعیین کننده است.

وی در ادامه بر این موضوع نیز تأکید کرد: در روابط‌عمومی نیز باید همگام با سایر بخش‌های سازمان کارهای تیمی بیشتری انجام گیرد تا نتایج بهتری حاصل شود.

گفتنی است در این جلسه که عباس استادی مدیر منابع انسانی و امور اداری و باغبان زاده مشاور مدیر عامل حضور داشتند هر یک از کارکنان روابط عمومی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و در پایان توسط مدیرعامل از ایشان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =