• ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
  • کد خبر: 55356
  • readingTime: ۲ دقیقه
نامه

مدیر محصول سامانه ارتباط با تأمین کنندگان شرکت ایریسا گفت: با اجرای پروژه مشترک شرکت فولادمبارکه و شرکت ایریسا مناقصات فولادمبارکه برای نخستین بار از ابتدای سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

حسین موذنی، مدیر محصول سامانه ارتباط با تأمین کنندگان شرکت ایریسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص پروژه مناقصات الکترونیک فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه در راستای اجرای این پروژه چند هدف را دنبال کرد که انجام فرایند تأمین نیازهای خود با سرعت عمل و چابکی از جمله این اهداف بود.

وی با بیان اینکه حذف کاغذ در فرایند انجام مناقصات و رفت و آمد پاکت از دیگر اهداف اجرای پروژه مناقصات الکترونیک فولاد مبارکه بود، تصریح کرد: همچنین در این فرایند تأمین کننده امکان تبادل اطلاعات به صورت هفت در بیست و چهار را دارد.

مدیر محصول سامانه ارتباط با تأمین کنندگان شرکت ایریسا با بیان اینکه شفافیت با ایجاد بستر الکترونیکی در برگزاری معاملاتی که در حوزه خرید فولادمبارکه انجام می‌شود را از دیگر اهداف اجرای پروژه مناقصات الکترونیک فولاد مبارکه دانست و ادامه داد: این پروژه سال گذشته موفق شد تائیدیه نهادهای مربوطه از جمله حراست، معاونت خرید و کمیسیون معاملات فولادمبارکه را دریافت کند.

وی با اشاره به اجرای پایلوت ۲ ماهه پروژه مناقصات الکترونیک فولاد مبارکه ابراز کرد: در این فرایند که حدود سه پرونده در بستر الکترونیک قرار گرفت همه ارزیابی‌ها و آسیب‌شناسی‌ها از سوی بخش‌های مربوطه انجام و آسیب‌های احتمالی برطرف شد.

موذنی اضافه کرد: در نهایت این پروژه به صورت رسمی از ابتدای سال جاری به بخش‌های مختلف شرکت فولادمبارکه ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه فرایند الکترونیکی کردن فعالیت‌ها در فولادمبارکه در گذشته نیز اجرا و نتایج خوبی را به همراه داشته است، ابراز کرد، در این زمینه می‌توان به الکترونیکی شدن استعلام‌ها اشاره کرد.

مدیر محصول سامانه ارتباط با تأمین کنندگان شرکت ایریسا اضافه کرد: تا پیش از اجرای این طرح در بخش استعلام‌ها ۲ نفر کارشناس فعال بودند که هر کدام روزانه حداکثر موفق به استعلام سه محصول می‌شدند به گونه‌ای که این ۲ کارشناس اطلاعات کارشناسان خرید را جمع آوری و پرینت می‌گرفتند، برگه‌ها را پاکت کرده و تحویل پست می‌دادند و واحد پست پاکت‌ها را برای تأمین کنندگان ارسال می‌کرد و بالعکس تأمین کننده نیز پاسخ خود را با استفاده از پست برای شرکت فولادمبارکه ارسال می‌کرد.

وی ادامه داد: در این فرایند نقطه‌ای مغفول بود که چنانچه تأمین کننده آدرس خود را تغییر می‌داد، اعلام نیاز به دست تأمین کننده نمی‌رسید.

موذنی ادامه داد: با الکترونیکی شدن استعلام‌ها تعداد مراجعات کارشناسان از روزانه سه مورد به هشت مورد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین مدت زمان استعلام تا پیش از اجرای طرح الکترونیکی ۴۰ روز بود و با اجرای این طرح به ۱۰ روز کاهش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =