• ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
  • کد خبر: 55373
  • readingTime: ۲ دقیقه
فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی دکتر تامین در هفته پنجم لیگ برتر مقابل گلساپوش یزد قرار گرفت که با نتیجه پنج بر سه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ساحلی دکترتامین امروز _شنبه ۱۹ خردادماه‌_ در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین ساحلی تیران میزبان مدافع عنوان قهرمانی یعنی گلساپوش یزد بود که این دیدار با نتیجه پنج بر سه به سود یزدی‌ها به پایان رسید.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین: حسن سهرابی، مسعود حسنی‌پور، رضا دیری، حسین کارگر، ارسلان القاسی، مهران خسروی، علی‌اکبر سلجوقی، شایان جعفری، علی شیاسی، مهیار بهارلویی، علی کاظمی و رضا آزاد.

سرمربی: مجید هاشمی

اسامی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد: سیدمحمد داستان، محمد معصومی‌زاده، امیرمحمد موسوی‌نسب، مصطفی دهقانی، سیدعلی ناظم، آیدین تشنه‌کام، حمیدرضا دهقانی، داوود شکری، عبدالعظیم پزشک، حسین بریدلقمانی، فرزاد نقیبان و امیر محمد میرحسنی.

سرمربی: مهدی میرشمسی

تایم اول: مسابقه به دلیل نبود پزشک با ۱۵ دقیقه تأخیر آغاز شد، گل اول این دیدار را حسین کارگر در دقیقه ۴ با یک ضربه برگردان برای دکتر تأمین به ثمر رساند. حملات دکتر تأمین ادامه دارد و این بار رضا دیری با یک شوت دقیقه گل دوم اصفهانی‌ها را وارد دروازه حریف کرد. بازیکنان گلساپوش برای گلزنی اقدام می‌کنند، اما ضربات آن‌ها درون چارچوب نیست. حسن سهرابی درون دروازه دکتر تأمین تأثیر گذار ظاهر شده است، مصطفی دهقانی با دروازه‌بان دکتر تأمین تک به تک شد و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا تایم اول بازی با نتیجه دو بر یک به سود دکترتامین تمام شود.

تایم دوم: دو تیم از بازیکنان جوانی برخوردار هستند، دکتر تأمین و گلساپوش در دفاع خوب کار می‌کنند. بازیکنان گلساپوش با یک کار تیمی بازی را به تساوی کشاندند. تشنه‌کام تیر دروازه دکتر تأمین را به لرزه در آورد. سهرابی دو موقعیت گل را از یزدی‌ها می‌گیرد، بازیکن دکتر تأمین با تعلل زیاد موقعیت گل را از دست می‌دهد. در نهایت تایم دوم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

تایم سوم: مهیار بهارلویی به جای حسن سهرابی درون گل دکتر تأمین ایستاد، بریدلقمانی گل سوم گلساپوش یزد را به ثمر رساند که اعتراض بازیکنان و کادرفنی دکتر تأمین را به همراه داشت. بهارلویی از درون دروازه خود شوتی خطرناک به سمت دروازه گلساپوش زد، اما گلی را در پی نداشت. یک پنالتی برای گلساپوش اعلام شد و پزشک گل چهارم یزدی‌ها را به ثمر رساند. سهرابی بار دیگر درون دروازه دکترتامین قرار گرفت، حسین کارگر روی یک برگردان زیبا یکی از گل‌های خورده اصفهانی‌ها را جبران کرد. درحالی که بازیکنان دکتر تأمین برای گلزنی تلاش زیادی انجام می‌دادند، اما گلسایی‌ها با یک ضد حمله روی شوت حمیدرضا دهقانی به گل پنجم رسیدند. در نهایت تلاش بازیکنان دکترتامین نتیجه‌ای نداشت و این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود گلساپوش یزد تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =