• ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر: 55591
  • readingTime: ۱ دقیقه
ابفا

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در قالب برنامه هفتم، هوشمندسازی کنتورهای آب، یک تکلیف و وظیفه است گفت: با استفاده از توان گروه‌های دانش بنیان و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، امسال نصب ۱.۵ میلیون کنتور هوشمند را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش ایراسین، مسعود علویان صدر در نشست کارگروه برنامه ریزی و آمار آب و فاضلاب جنوب شرق کشور در یزد، پایش جامع میزان مصرف آب را از مزایای این کنتورها عنوان کرد و افزود: این کنتورها متناسب با نیاز مردم طراحی شده و به گونه‌ای است که سرانه و الگوی هر خانواده در مصرف آب را محاسبه می‌کند.

وی همچنین به اجرای طرح مدیریت هوشمند منابع آب اشاره و اظهار کرد: به واسطه استقرار سامانه‌ها، در برخی استان‌ها موفقیت خوبی داشتیم و زیرساخت‌های این طرح با برنامه ریزی برای پهنه بندی و کنترل فشار در استان هم در حال پیگیری است.

علویان صدر همچنین از راه اندازی سامانه هما خبر داد و گفت: این سامانه در پنجره خدمات دولت، بسته ۲۲ گانه‌ای در بخش فنی و خدماتی به مردم ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد موتور صدور قبض از خدمات این سامانه است، افزود: این سامانه، در مرحله‌ی تست آزمایشی است و از هفته آینده به منظور شفاف سازی فعالیت‌های شرکت آبفا، در پنجره خدمات دولت قابل دریافت و ارائه خدمت است.

در این نشست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری و مدیران برنامه ریزی و بودجه از استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =