پروژه آسفالت انبار

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: عملیات بهسازی، نگهداری و ایمن‌سازی رویه راه‌ها در محورهای منتهی به مرزهای هشتگانه اربعین حسینی تا قبل از آغاز سفرهای اربعین زائران انجام می‌شود.

به گزارش ایراسین، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص اقدامات انجام شده در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین حسینی گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد زائران اربعین‌حسینی، عملیات بهسازی و روکش آسفالت، اصلاح نقاط پرحادثه، عملیات ایمن‌سازی شامل خط‌کشی، حفاظ بتنی و فلزی، روشنایی و نصب علائم در محورهای منتهی به مرزهای اربعین‌حسینی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۴۶۴ میلیون در حال انجام است.

رضا اکبری با اشاره به اقدامات بهسازی و روکش آسفالت در ۱۰۳۰ کیلومتر از طول راه‌ها تا قبل از ایام اربعین‌حسینی افزود: تا قبل از ایام اربعین حسینی ۲۸۵ کیلومتر آسفالت تقویتی، ۳۸۵ کیلومتر آسفالت حفاظتی و ۳۶۰ کیلومتر لکه گیری در محورهای استان‌های دارای پایانه مرزی اربعینی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که اصلاح ۱۳ نقطه پرحادثه در محورهای منتهی به مرزهای اربعین‌حسینی دستور کار قرار دارد، از خط‌کشی ۱۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر، ۲۵ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی، ۹ کیلومتر روشنایی طولی و ۳۸ مورد روشنایی نقطه‌ای در محورهای یادشده خبر داد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همچنین ۳۶ هزار عدد علائم اخطاری و انتظامی، ۱۴۰۰ متر مربع علائم اطلاعاتی در محورهای استان‌های منتهی به مرزهای تمرچین، مهران و برکت، ریمدان، شلمچه و جذابه، میرجاوه، باشماق و خسروی نصب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =