• ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 55940
  • readingTime: ۱ دقیقه
ورزش زورخانه‌ای

سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: در حوزه ورزش، یکی از ورزش‌هایی که ریشه در فطرت ایرانیان دارد و در ورزش دنیا به آن کمتر توجه شده است، ورزش پهلوانی و زورخانه ای است. از زمانی که ورزش پهلوانی در ایران شروع شده و شکل گرفته است با هویت ایرانی اسلامی ایران اخت گرفته و هماهنگ است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی صدری در نشست خبری نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای ۲۰۲۴، اظهار کرد: توفیق و افتخار میزبانی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مسابقات جهانی زورخانه‌ای را داریم. اصفهان تا به حال میزبان رویداد ورزشی جهانی به این وسعت نبوده است. امیدوارم خدا برکت و توفیق دهد که آنچه را که باید در پنجشنبه به نمایش بگزاریم. این مسابقات و این رشته ریشه در هویت ایران اسلامی دارد.

وی افزود: در اقتصاد مبحثی داریم به نام مزیت نسبی، مزیت نسبی پیامش این است که اگر قرار به تمرکز بر روی یک کار باشد باید کاری انتخاب کرد که بهتر می‌توان انجام داد. در حوزه ورزش، یکی از ورزش‌هایی که ریشه در فطرت ایرانیان دارد و در ورزش دنیا به آن کمتر توجه شده است، ورزش پهلوانی و زورخانه ای است. از زمانی که ورزش پهلوانی در ایران شروع شده و شکل گرفته است با هویت ایرانی اسلامی ایران اخت گرفته و هماهنگ است. هر شکل سرمایه گذاری در این رشته موفقیت ما را نسبت به سایر رشته‌های ورزشی افزایش می‌دهد.

سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان، بیان کرد: یک ماه وقت گذاشته شد تا با نزدیک با ۳۲ هیأت جلسه برگزار شود، پس از برگزاری این مسابقات، برنامه کوتاه مدتی را تقدیم دوستان خواهیم کرد که در آن دوره ۳ ماهه برای پیشبرد ورزش اصفهان در نظر گرفته شده.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =