• ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
  • کد خبر: 55993
  • readingTime: ۲ دقیقه
والیبال ایران - آمریکا

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل آمریکا به میدان رفت و این دیدار بانتیجه سه بر دو به سود ایران تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل آمریکا به میدان رفت و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایران تمام شد.

ست اول: بازی با امتیاز گیری ایران آغاز شد، دو تیم در امتیازات ابتدایی پایاپایی پیش رفتند. آمریکایی‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا اکبری تایم استراحت بگیرد. بازیکنان ایران اختلاف را به امتیاز یک کاهش دادند و مسابقه در امتیاز ۱۷ به تساوی کشیده شد. آمریکا به امتیاز ۲۰ رسید، ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ جلو افتاد و سرمربی آمریکا تایم استراحت گرفت. در نهایت ست اول با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به نفع آمریکا به پایان رسید.

ست دوم: ایران سه امتیاز عقب افتاد، اما روی دفاع خوب بازیکنان مسابقه در امتیاز شش به تساوی کشیده شد. با امتیاز جای خالی عبادی‌پور، ایرانی‌ها یک امتیاز پیش افتادند. بازی با نتیجه ۱۲ بر ۹ به سود ایران شد و سرمربی آمریکا تایم استراحت گرفت. بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند، در مقطعی از بازی اشتباهات شاگردان اکبری باعث شد که اختلاف امتیاز برای آمریکا کاهش یابد، اما در ادامه این ایران بود که ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود تمام کرد.

ست سوم: این ست را بازیکنان ایران خوب شروع کردند و با سرویس‌های کارساز پنج امتیاز پیش افتادند و سرمربی آمریکا تایم استراحت گرفت. سرمربی آمریکا سعی دارد با تعویض روند بازی را تغییر دهد که موفق هم است، اما بازهم این شاگردان اکبری هستند که پیش میفتند و سرمربی آمریکا دومین تایم استراحت را در خواست می‌کند. تلاش بازیکنان ایران در این ست خوب بود و در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ با برتری ایران تمام شد.

ست چهارم: این ست با بازی خوب آمریکایی‌ها شروع شد و اختلاف امتیاز ایجاد کردند. با تعویض‌های خوب اکبری و سرویس خوب بازیکنان اختلاف امتیاز به عدد دو کاهش یافت، در ادامه دو تیم جنگنده بازی کردند و در امتیاز ۲۴ پایاپای پیش رفتند. در نهایت ست چهارم با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود آمریکا تمام شد.

ست پنجم: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، سرویس‌ها و آبشارهای بازیکنان ایران باعث شد تا سه امتیاز پیش بیفتند. سرمربی آمریکا تایم استراحت گرفت که تأثیر گذار بود و این بار آمریکا پیش افتاد و پیکان اکبری تایم استراحت درخواست کرد. برتری آمریکایی‌ها زیاد نیود و بازیکنان ایران با عملکردی هوشمندانه نتیجه را به نفع خود برگرداندند و ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود ایران به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =