خلجی

تسهیلگر اقتصادی اجتماعی و سفیر رستا در شهرستان مبارکه گفت: بدون تردید در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی و توانمندسازی مناطق روستایی با کنار هم قرار گرفتن سه ضلع «مردم»، «مسئولان» و «خیّران» اتفاق‌های خوبی در کشور رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسن کریمی لنجی تسهیلگر اقتصادی اجتماعی و سفیر رستا در شهرستان مبارکه در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آئین رونمایی از سندهای پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز با رونمایی از اسناد پیشرفت منطقه مبارکه شاهد شکوه حضور مردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بودیم. بدون تردید با کنار هم قرار گرفتن سه ضلع «مردم»، «مسئولان» و «خیّران» اتفاق‌های خوبی در کشور رقم می‌خورد.

وی افزود: این دقیقاً همان مشارکتی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند که این راهبرد حرکتی است که از ۷ ماه پیش با مقدمه‌سازی شرکت رستا در این منطقه آغاز شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: در ابتدا با مردم وارد مذاکره شدیم و کانون‌های پیشرفت را از جمع نخبگان حاضر شکل دادیم. در ابتدا مردم این کار را چندان جدی تلقی نکردند، اما با شکل‌گیری جمع نخبگان، اعتماد مردم جلب و نظام مسائل احصا شد.

تسهیلگر اقتصادی اجتماعی و سفیر رستا در شهرستان مبارکه یادآور شد: شاهد بودیم که مردم می‌پرسیدند چرا تاکنون با این دیدگاه به ظرفیت‌های داخلی روستا نپرداخته بودیم. پس از آن سرمایه‌ها احصا شد و در ادامه، سند پیشرفت روستا باتوجه به منابع موجود از دیدگاه خود مردم نوشته و پس از آن، پروژه اقدام، استخراج شد.

وی ادامه داد: کاری که از دل جامعه و مردم برآید قطعاً نتایج پایداری به همراه خواهد داشت و وقتی در کنار کمک خیّران و تسهیلگران از جمله فولاد مبارکه، مردم مشکلات را با همت خود حل می‌کنند مسلماً شیرینی کار را دوچندان احساس می‌کنند. وقتی مردم مسئولان را کنار خود می‌بینند، اتفاقات زیباتری رخ می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =