کلنگ زنی

واحد فراوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه همزمان با عید سعید غدیر خم و حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، واحد فراوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل و جمعی از معاونان فولاد مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان، واحد فرآوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی این شرکت و همزمان با عید سعید غدیر خم کلنگ زنی شد.

بازسازی سالانه ۲۵ هزار تن غبار شارژ حمل مواد از طریق گرانول سازی، پیشگیری از پراکنش غبارها و امکان پذیری شارژ پیوسته محصول تولیدی به کوره و حذف هزینه‌های سرباره در روش قبلی از اهداف بهره برداری از این کارخانه است.

واحد فراوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی فولاد مبارکه در زمینی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع، کلنگ زنی شد و مقرر است طی یک سال و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و سازنده داخل وارد مدار بهره برداری شود.

در جریان احداث این کارخانه فرصت‌های شغلی قابل توجهی برای سازندگان تجهیزات و در جریان بهره برداری نیز برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =