ذوب آهن

آموزشگاه و آزمایشگاه صنعتی نسل پنجم ذوب آهن اصفهان توسط دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور دوشنبه ۰۴ تیرماه در مرکز آموزش این مجتمع عظیم صنعتی افتتاح شد.

به گزارش ایراسین، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم افتتاح این مرکز صنعتی گفت: در شرایط کنونی صنایع باید نگاه ویژه‌ای به بهره‌گیری از فناوری‌های نوین داشته باشند و این امر در زمره مسئولیت اجتماعی صنایع نیز قرار دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این مراسم به رویکرد این مجتمع عظیم صنعتی در جهت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به ویژه هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: آموزشگاه و آزمایشگاه صنعتی نسل پنجم ذوب آهن اصفهان جهت تربیت نیروی متخصص و استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی و تحول دیجیتال جهت دستیابی به صنعت هوشمند در ذوب آهن اصفهان تأسیس شده است.

کوهی دیگر اهداف ایجاد این مرکز را مشتمل بر انجام آزمایش و آموزش‌های تخصصی در زمینه کنترل و اتوماسیون صنعتی و امنیت سایبری برای افزایش سطح امنیتی حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی صنعتی ذکر نمود.

وی افزود: پنل‌های این آموزشگاه با استفاده از توانمندی کارکنان ذوب اهن اصفهان بومی‌سازی، طراحی و ساخته شده است به نحوی که آموزش‌ها به صورت مهارت محور و دانشگاهی صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است طراحی و تأمین تجهیزات این آموزشگاه توسط معاونت بهره‌برداری با محوریت مدیریت اتوماسیون و ارتباطات و با همکاری مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =