• ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
  • کد خبر: 56320
  • readingTime: ۱ دقیقه
محصولات فولادی

امروز چهارشنبه ۶ تیر ماه ۱۲محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز چهارشنبه ششم تیر ۱۴۰۳، ۹۹۰ هزار و ۳۹۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شوند.

در همین حال، ورق سرد B به میزان ۸ هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۳۷۸ هزار و ۶۴۳ ریال خواهد بود که نشان از رشد ۰٫۰۷ درصدی قیمت پایه و افزایش ۳۳ درصدی حجم عرضه این محصول دارد.

همچنین، ۷ هزار تن ورق گالوانیزه G با قیمت ۴۴۴ هزار و ۷۹۵ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در همین حال، مشتریان می‌توانند ۴۱ هزار و ۱۰۰ تن ورق گرم را ۲٫۸ درصد کمتر از قیمت هفته گذشته، یعنی با قیمت پایه ۲۹۹ هزار و ۱۵۰ ریال در خریداری کنند.

علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی، امروز ۳۷۰ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۳۰۲ ریال عرضه خواهند کرد.

در ادامه، سنگ آهن کلوخه، امروز به میزان ۲۰۰ هزار تن عرضه خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۶ هزار و ۳۷۰ ریال خواهد بود.

در همین حال، کنسانتره سنگ آهن به میزان ۲ هزار تن و با قیمت پایه ۳۶ هزار و ۲۳۰ ریال عرضه می‌شود.

همچنین شاهد عرضه ۷۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۲۴ هزار و ۶۲۳ ریال خواهیم بود.

در همین حال، ۲۵۴ هزار و ۱۳۷ تن میلگرد با قیمت ۲۵۲ هزار و ۳۲۹ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول رشد ۲٫۴ درصدی داشته است که حجم عرضه آن افزایش ۱٫۷ درصدی را نسبت به هفته گذشته ثبت کرده است.

همچنین، ۱۶ هزار و ۵۱۰ تن تیرآهن با قیمت پایه ۲۶۰ هزار و ۸۴۶ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از رشد ۲٫۸ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.

علاوه بر این، فروشندگان ناودانی، امروز ۳ هزار و ۸۷۵ تن از این محصول را با قیمت پایه ۲۶۲ هزار و ۵۶ ریال عرضه خواهند کرد.

در ادامه، نبشی و ورق رنگی هر کدام به ترتیب به میزان ۱۳ هزار و ۷۷۳ تن و ۴ هزار تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۲۶۱ هزار و ۴۳۱ ریال و ۴۷۰ هزار ریال خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =