طیب نیا

مدیرعامل فولادمبارکه در بزرگترین جشن متمرکز غدیر در کشور با عنوان «در مسیر قله» گفت: همیشه واژه «خانواده فولادمبارکه» بسیار در صحبت‌ها تکرار می‌شود که مهم‌ترین علت آن این است که تک تک اعضای خانواده فولاد مبارکه در افتخارآفرینی‌ها و رخدادهای این شرکت نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جشن بزرگ خانواده فولاد مبارکه با عنوان «در مسیر قله» که همزمان با عید سعید غدیر خم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد ضمن تبریک به خانواده فولاد مبارکه اظهار کرد: در نگاه ما تک تک خانواده‌های فولاد مبارکه همکاران و شریک در افتخارات این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: در کارخانه فولاد مبارکه در هر جمعی که صحبت می‌شود بسیار به واژه «خانواده فولاد مبارکه» اشاره و تکرار می‌شود که دلیل آن سه علت دارد.

طیب‌نیا خاطر نشان کرد: در نگاه اول مقصود ما از خانواده بودن این است که تک تک اعضای خانواده فولاد مبارکه در افتخار آفرینی‌ها و رخدادها نقش‌آفرین هستند.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به علت دوم گفت: در خانواده تک تک اعضا در ابعاد مختلف نقش‌آفرین هستند و به واسطه همین موضوع در فولاد مبارکه صرفاً به حقوق و مزایا توجه نمی‌شود بلکه به سلامت جسم و خدمات درمانی و همچنین فرهنگ، تعالی، رشد، پیشرفت و ازدواج آنها توجه و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

وی جنبه سوم را قدردانی و شکرگزاری اعضای خانواده دانست و افزود: در واقع رمز بزرگ موفقیت و تعالی، شکرگزاری و قدردانی است و در فولاد مبارکه به دلیل اینکه خواستار موفقیت و رشد و پیشرفت هستیم، فرهنگ شکرگزاری و قدردانی را نهادینه کردیم که باید این موضوع را در خانواده‌ها نیز داشته باشیم.

تک تک اعضای خانواده فولادمبارکه در افتخارآفرینی‌ این شرکت نقش‌ دارند/ رشد و پیشرفت نتیجه قدردانی و شکرگزاری است

طیب‌نیا یادآور شد: هدف ما از شکرگزاری این است که شکرگزاری ۳۶۰ درجه باشد و ابتدا از خداوند به واسطه نعمت‌ها شکرگزار باشیم که در یک مجموعه فاخر و تأثیرگذاری به نام فولاد مبارکه فعالیت داریم و سپس به دلیل همراهی خانواده‌ها و مدیران بالادستی باید شکرگزار باشیم و این روند را به یک فرهنگ متعالی در فولاد مبارکه مبدل کنیم.

مدیر عامل فولاد مبارکه با بیان اینکه از این فرصت گردهمایی خانواده بزرگ فولاد مبارکه در این جشن بزرگ استفاده می‌کنم، گفت: در کنار این خانواده بزرگ از همه همکاران خود می‌خواهم از فرزندان و همسران خود قدردانی و تشکر کنند و خودم در این امر پیش‌قدم می‌شوم که به واسطه همه کاستی‌ها در کنار همه افتخارآفرینی‌ها از حضور و همراهی آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این نکته را باید به همسران و فرزندان شما یادآور شوم که با رشادت‌های پدران و همسران شما این کارخانه سرپا مانده و اینها قهرمانان ملی کشور ما هستند.

طیب‌نیا با اشاره با دو خانواده دیگر و بزرگ‌تر، تصریح کرد: ما یک خانواده بزرگ‌تر هم به نام کشورمان داریم که یک رویداد سرنوشت‌ساز را در پیش دارد و خانواده فولاد مبارکه مانند همیشه که در همه عرصه‌ها پرشکوه شرکت کردند این بار هم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشارکت و بهترین افراد را برای بهترین سرنوشت انتخاب می‌کنند.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ‌تر دیگری هم به نام مردم مظلوم غزه داریم که یادآور این بیت است که بنی‌آدم اعضای یک پیکرند و در همین راستا فرزندان فولادی هدایایی را برای کودکان غزه فراهم کردند و به واسطه همدردی با این موضوع از آنها قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =