پل پوگبا

پل پوگبا پس از مثبت شدن تست دوپینگ و محرومیت طولانی مدتش، اخیراً اعتراف کرده که دیگر به عنوان یک فوتبال زنده نیست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تست دوپینگ پل پوگبا در آگوست سال گذشته مثبت اعلام شد و این ستاره از سپتامبر ۲۰۲۳ به مدت ۴ سال از فوتبال محروم شد. پوگبا دوران سختی را می‌گذراند و از نظر روحی تا حدی برآشفته است که در ویدئویی که به تازگی از او منتشر شده حرف‌های خیلی عجیبی زد و هواداران را ترساند.

پوگبا تا سال ۲۰۲۷ اجازه بازی ندارد و تا آن موقع سنش به بالای ۳۴ سال می‌رسد. خیلی‌ها حدس می‌زدند که او اعلام بازنشستگی کند اما پوگبا در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به سرعت وایرال شد و دست به دست چرخید، گفت: «من تمام شده‌ام، من مُرده‌ام. پل پوگبا دیگر وجود ندارد.»

خیلی از هواداران بعد از تماشای این ویدئو با او همدردی کردند و حمایت خود را نشان دادند و از او خواستند قوی باشد و این دوران سخت را بگذراند. خیلی‌ها هم خودش را مقصر اتفاقات پیش آمده می‌دانند.

پوگبا حرفه‌ای پررونق داشت، به ویژه در اولین دوره حضورش در یوونتوس، و در این دوره ۴ بار قهرمانی سری آ، دو قهرمانی کوپا ایتالیا و دو سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورد. پوگبا آنقدر درخشیده بود که جایزه پسر طلایی سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد. او قبل از پیوستن دوباره به یوونتوس با انتقال آزاد، هفت سال برای اولدترافورد بازی کرد و یک قهرمانی لیگ اروپا و یک نایب قهرمانی در این لیگ را به دست آورد و قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی جام حذفی در لیگ برتر انگلیس را نیز تجربه کرد. پوگبا از بازیکنان بااستعداد و آینده‌دار به شمار می‌رفت اما دوره دوم حضورش در یوونتوس با مصدومیت‌های زیادی خدشه‌دار شد و در نهایت هم که تست دوپینگ او را از بازی در سطح بالا دور کرد.

روزهای مرگبار ستاره فوتبال/ من تمام شده‌ام، من مُرده‌ام!

پوگبا در سطح بین‌المللی، با تیم زیر ۲۰ ساله‌های فرانسه در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام جهانی شد و جایزه بهترین بازیکن را برای عملکردش در طول مسابقات به خانه برد. او یک سال بعد اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان انجام داد و در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور برجسته ای داشت و جایزه بهترین بازیکن جوان را دریافت کرد. او در یورو ۲۰۱۶ در زمین خانگی نایب قهرمان شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ به قهرمانی رسید و در فینال نیز گلزنی کرد.

حرفه پل پوگبا پر از فراز و فرود بوده است؛ از رسیدن به قله فوتبال گرفته تا درگیر شدن در مسائل شخصی و افت در ورزش و در نهایت محرومیت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =