• ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 56395
  • readingTime: ۲ دقیقه
کچاد

در مجمع عمومی عادی سالیانه کچاد به ازای هرسهم ۶۲۰ ریال سود تقسیم شد.

به گزارش ایراسین، مجمع شرکت چادرملو با حضور بیش از ۸۷ درصد سهامداران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار گردید و صورت‌های مالی این شرکت در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

بر اساس همین گزارش در این جلسه پس از انتخاب نماینده شرکت سرمایه گذاری امید، به عنوان رئیس مجمع و ناظرین از شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت، مهندس طاهر زاده به عنوان دبیر مجمع و مدیر عامل شرکت، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های اجرایی شامل عملیات استخراج، تولید و فروش محصولات و طرح‌ها و برنامه‌های سال جاری شرکت را به اطلاع حاضران رساند.

طاهرزاده، مدیرعامل شرکت چادرملو بیان کرد: در سال گذشته در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشتیم و برای اولین بار بالغ بر ۱۶۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه‌پذیر صورت پذیرفت.

وی با تاکید محدودیت‌های بیشتر از سال ۱۴۰۱ در سال گذشته در بخش انرژی از جمله برق و گاز، اظهار داشت: مجموعه چادرملو علیرغم این محدودیت‌ها توانست رکورد تولید را با افزایش بهره وری و کاهش توقفات در کارخانجات گندله سازی و شمش فولاد که از ابتدای بهره‌برداری بی سابقه بوده است را بشکند و نسبت به حفظ تولید در واحد احیا اقدام کند

وی با اشاره به افزایش حق انتفاع معدن بر اساس قانون بودجه سالانه و در نتیجه افزایش بهای تمام شده، اعلام نمود که استراتژی شرکت در مقابل این امر علاوه بر پیگیری موضوع از دستگاه‌های مربوطه، مدیریت در دیگر هزینه‌های تولید و عملیاتی نمودن برنامه ریزی های انجام شده در جهت کاهش بهای تمام شده بوده است تا با افزایش تولید و بهره وری بخشی از این موضوع مدیریت شود.

مدیر عامل چادرملو سپس با تاکید بر عزم چادرملو برای بهره برداری از حداقل ۷ طرح توسعه این گروه تا پایان امسال با سرمایه گذاری معادل ریالی ۳۷۵ هزار میلیارد ریال که اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بالغ بر ۸ هزار نفر را در پی خواهد داشت، به تشریح اهم طرح‌های در دست اجرای گروه چادرملو پرداخت.

گفتنی است طبق آخرین صورت‌های مالی منتشر شده شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با سرمایه اسمی ۳۲۴۰۰ میلیاردتومانی در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ موفق به کسب درآمد ۶۰ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

در نهایت هم معدنی و صنعتی چادرملو توانست سود خالصی معادل ۲۵ هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان محقق کند که با تقسیم ۸۰ درصد از این میزان بابت هر سهم ۶۲ تومان سود تقسیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =