• ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
  • کد خبر: 56404
  • readingTime: ۱ دقیقه
داستان

فراخوان نخستین رویداد «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» در اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایراسین، الهام زارع‌زاده با اشاره به اینکه این رویداد امسال نخستین بار در بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود گفت: بخش رقابتی شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی در شهرهای مختلف ادامه می‌یابد.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این رویداد ملی شرکت کنند.

دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به جایزه ملی داستان و بازآفرینی تا سی ام شهریور سال جاری ادامه دارد و مخاطبان و هنرمندان کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس www.dastanvabazafarini.ir در این جشنواره ثبت نام و آثار خود را بارگذاری کنند.

زارع زاده یادآور شد: آثار ارسالی به دبیرخانه این فراخوان هرکدام به طور جداگانه داوری و ارزیابی و آثاری از هر بخش به عنوان برتر انتخاب می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی»، در بخش رُمان جوایز یکصد، ۵۰ و ۳۰ میلیون تومانی به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود و برای بخش داستان کوتاه ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
همچنین در بخش داستان کوتاهِ کوتاه ۲ جایزه پنج میلیون تومانی و در بخش جُستارنویسی ۲ جایزه ۱۰ میلیون تومانی به بهترین آثار اهدا می‌شود.

در بخش طرح داستان نیز از ۱۰ اثر برتر به ارزش ۳۰ میلیون تومان حمایت به عمل می‌آید.
نخستین رویداد «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» اواخر پاییز امسال توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =