حسین مکاریان

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت:تیم ملی بسکتبال نسبت به سال‌هایی که اول آسیا بود افت کرده است و یک عقب ماندگی در این رشته داریم. مبلغ قرارداد بازیکنان بستگی به عملکرد تیم ملی و هزینه‌هایی که باشگاه‌های خصوصی انجام می‌دهند دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین مکاریان در رابطه با لیگ برتر بسکتبال و مقام سومی ذوب‌آهن، اظهار کرد: لیگ خوبی بود، امسال برای اولین بار همه تیم‌ها بازیکن خارجی داشتند و پیشرفت کرده بودند. در مرحله نیمه نهایی با طبیعت بازی داشتیم، این تیم با یک بودجه خوب و بازیکنان تأثیر گذار به لیگ آمد که در مقطعی سرمربی خود را عوض کردند و با تقویت تیم به قهرمانی رسیدند. ما هم مقابل طبیعت تنها با چند امتیاز بازی‌ها را واگذار کردیم و بدشانسی زیادی داشتیم مانند فوت پدر آرن داوودی که روی تیم تأثیرگذار بود. با توجه به هزینه‌های که باشگاه کرده بود نتیجه قابل قبولی به دست آوردیم، اما خودمان بلند پرواز بودیم و دوست داشتیم در فینال بازی کنیم.

وی افزود: لیگ برتر بسکتبال به تازگی تمام شده و با چند باشگاه صحبت کردم، اما از سن کم در ذوب آهن بودم و در این باشگاه پیشرفت کردم که منتظر پیشنهادشان هستم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا مبلغ قراردادهای بسکتبال مانند فوتسال، والیبال و فوتبال ساحلی افزایش یافته است یا خیر، گفت: رشته‌هایی که نام بردید تیم ملی خوبی در رده بزرگسالان دارند و پیشرفت کردند، اما تیم ملی بسکتبال نسبت به سال‌هایی که اول آسیا بود افت کرده است و یک عقب ماندگی در این رشته داریم. بازهم می‌گویم مبلغ قرارداد بازیکنان به عملکرد تیم ملی و هزینه‌هایی که باشگاه‌های خصوصی انجام می‌دهند دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =