برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه

روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که فولادی‌ها و سایر صنایع نیز در این عرصه نقش‌آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، چهاردهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که همه اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران صنایع با هدف بهبود شرایط به پای صندوق‌های رأی رفتند و روز جمعه گذشته همه گروه فولادمبارکه برای خلق ایرانی بهتر در میدان انتخابات شرکت کردند. همانطور که گفته شده کارگران عنصر اصلی پیشرفت و تعالی جامعه هستند، این بار هم در عرصه سیاست و برای تأثیرگذاری در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در انتخابات شرکت کردند.

در کنار کارگران، مدیران و مسئولان نیز حضور یافتند تا پا در رکاب صنعت برای ارتقا جامعه ایرانی قدم بردارند و با رأی خود به آینده فرزندان این مرز و بوم کمک کنند.

سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: کارگران و فعالان عرصه صنعت مشارکت خوبی در انتخابات داشته‌اند و امیدواریم این حضور منتهی به انتخاب خوبی برای کشور شود. حضور در انتخابات تعیین سرنوشت کشور است و به نوعی یک تکلیف شرعی، دینی و سیاسی برای انتخاب بهترین‌هاست و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مشارکت پرقدرت فولادی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

حمایت در صدر انتظارات از رئیس جمهور

علیرضا کاظمی، معاون منابع انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه نیز در این راستا با بیان اینکه روز انتخابات به گونه‌ای جشن و عید انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از مزیت‌های بارز فولاد مبارکه، مزیت گزینش‌گری و انتخاب‌گری است و به خوبی آگاهی داریم که انتخاب درست چیست و چه مطلوبیت‌هایی برای ما فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: از خدای بزرگ آرزو می‌کنیم که رئیس‌جمهوری در تراز ایران اسلامی به اراده ملت عزیزمان از صندوق بیرون آید.

در این میان برخی از مسئولان و مدیران نیز بر این باور بودند کارگران همیشه در همه صحنه‌ها حماسه خلق کردند و تأثیرگذاری بالایی در ابعاد مختلف جامعه دارند و در ادامه به انتظارات خود اشاره داشتند. عباس محمدی، مدیر تولید فولاد مذاب فولادسازی فولاد مبارکه با اشاره به انتظاراتش از رئیس جمهور گفت: صنعت فولاد از رئیس جمهور آینده انتظار حمایت دارد. رئیس جمهور به عنوان اولین نفر اجرایی کشور نقش قابل توجهی در زمینه حمایت از صادرات، ارزآوری و به‌کارگیری نیروی انسانی در این بخش عظیم و صنعت مادر دارد.

تأثیرگذاری رئیس جمهور اصلح در رشد صنایع مادر

بهزاد بهادرانی، از دیگر مدیران فولادمبارکه و مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه است با اشاره به نقش صنایع مادر در رشد و پیشرفت کشور گفت: رشد و شکوفایی مجموعه‌های صنعتی مشابه مجموعه ما که تولیدکننده محصولات اولیه صنایع مادر ایران مثل خودروسازان هستیم، می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت کشور نقش عمده‌ای داشته باشد. رئیس جمهور اصلح در میزان رشد صنعت مادر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

همچنین محسن طبیعی، مدیر گزینش و جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه یادآور شد که فولاد مبارکه و پرسنل آن همیشه در خط مقدم توسعه و پیشرفت این کشور بودند و در روز انتخابات در بعد سیاسی هم اثبات کردند که سرافراز و پیشرو همه این عرصه‌ها هستند در روز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور پرشور و شکوهی داشتند.

مشارکت پرقدرت فولادی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

شایان ذکر است که فرآیند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح جمعه ۸ تیرماه در بیش از ۵۸ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط در داخل و خارج از کشور می‌توانستند در رأی‌گیری شرکت کنند.

در پایان نیز میزان مشارکت در این دوره از انتخابات ۴۰ درصد پیش بینی شد و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت دو مرحله‌ای برگزار خواهد شد. مرحله دوم، روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =