• ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر: 56632
  • readingTime: ۱ دقیقه
پنجره خدمات دولت

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اتصال ۲۶۶ دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایراسین، محمد هادی زاهدی این آمار را امروز در آئین گشایش دومین همایش مدیران فناوری اطلاعات و مراکز آپا (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی، امداد برای آسیب‌پذیری‌ها و حوادث امنیتی سایبری) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد و افزود: طی سه سال فعالیت آموزش عالی کشور در دولت سیزدهم گام‌های خوبی در راستای تحول دیجیتال در حوزه آموزش عالی برداشته و چند طرح عملیاتی شد که یکی از آنها پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی است.

وی گفت: تا این لحظه ۲۶۶ دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری و ۵۱۵ سامانه به این پنجره واحد متصل شده‌اند.

زاهدی درباره طراحی، پیاده‌سازی و استقرار سامانه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی کشوری گفت که از یکسال و نیم گذشته این طرح اجرا شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

وی آمار مراجعه به پنجره دریافت خدمات هوشمند دانشگاهی تا امروز را بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد، اطلاعات خود را ثبت کردند و برخی بیش از ۵۰ بار خدمات دریافت کرده‌اند.

گردهمایی یک روزه «هوشمندسازی و تحول دیجیتال در آموزش عالی» با حضور شماری از مدیران وزارت علوم، فرهنگستان علوم، مراکز دانشگاهی و پژوهشی، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان فناوری اطلاعات ایران به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =