کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در دیدار پرتغال مقابل اسلوونی مقابل یان اوبلاک ناکام بود و پنالتی‌اش را هدر داد که باعث شد بعد از این اتفاق اشک بریزد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در شب پیروزی پرتغال مقابل اسلوونی که در ضربات پنالتی به‌دست آمد، کریستیانو رونالدو با هدر دادن پنالتی و اشک ریختن، خبرساز شد.

کریستیانو رونالدو نه تنها در ۳ بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ مقابل چک، ترکیه و گرجستان گل نزد، بلکه در مرحله حذفی هم ناکام مطلق بود.

در دقیقه ۱۰۵ دیدار مقابل اسلوونی، دیوگو ژوتا پنالتی گرفت تا کریستیانو رونالدو خوشحال باشد که می‌تواند طلسم خودش را از روی نقطه پنالتی بکشند، اما اتفاقات کاملاً برخلاف چیزی که تصور می‌کرد رخ داد و پنالتی او را یان اوبلاک مهار کرد.

در حالی که یک نیمه فرصت برای گلزنی رونالدو باقی بود، او نشان داد فشار زیادی را تحمل می‌کند و بین دو نیمه وقت‌های اضافه به‌شدت اشک ریخت! حتی مادرش دولورس هم روی سکوهای ورزشگاه فرانکفورت آرنا گریه می‌کرد!

با این حال خدا او را دوست داشت که هم‌تیمی‌اش ۳ پنالتی مهار کرد و خودش هم توانست در ضربات پنالتی، ضربه‌اش را تبدیل به گل کند تا پرتغال با اشتباه او از دور رقابت‌ها کنار نرود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =