• ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 56689
  • readingTime: ۱ دقیقه
خودروی چینی

نماینده مردم خوی در مجلس گفت: باید بستر لازم برای حضور خودروسازان بزرگ دنیا در کشور و مشارکت با این خودروسازان برای تولید خودروی باکیفیت فراهم شود از سوی دیگر درصورتی که به درستی از ظرفیت واردات استفاده شود، عرضه و تقاضا متوازن می‌شود.

به گزارش ایراسین، عادل نجف زاده درباره وضعیت بازار خودرو، گفت: برای مدیریت و حل زیربنایی مشکل خودرو در کشور باید به سراغ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به معنای واگذاری تولید و رقابت‌پذیرتر کردن تولیدات خودرو در کشور و نظارت عالیه دولت و نهاد قانونگذاری کشور توجه کرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانیکه این دو موضوع در کنار یکدیگر به صورت کامل اتفاق نیفتد، خودرو همچنان به عنوان یکی از مشکلات باقی خواهد ماند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: مردم به دنیال خودروی باکیفیت که قیمت مناسبی نیز داشته باشند، هستند و این مهم زمانی رخ می‌دهد که فضا برای واردات به منظور رقابتی کردن بازار فراهم شود.

وی اضافه کرد: باید بستر لازم برای حضور خودروسازان بزرگ دنیا در کشور و مشارکت با این خودروسازان برای تولید خودروی باکیفیت فراهم شود از سوی دیگر درصورتی که به درستی از ظرفیت واردات استفاده شود، عرضه و تقاضا متوازن می‌شود در صورتی که در کنار این موضوعات اقتصاد کلان نیز به سمتی رود که نقدینگی در اختیار مردم به سوی تولید هدایت شود معضل خودرو برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =