• ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر: 56717
  • readingTime: ۱ دقیقه
کاشی

استاندار اصفهان گفت: در آیینی با حضور وزیر کشور شرکت کاشی اصفهان پس از سالها توقف و بلاتکلیفی به مدار تولید بازگشت.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی در حاشیه افتتاح و راه‌اندازی مجدد شرکت کاشی اصفهان، گفت: یکی از سیاست‌هایی که رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی داشتند احیا واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال بود که به دلیل برخی سو تدبیر و حمایت‌ها تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: در استان اصفهان نیز، این موضوع با جدیت دنبال شد تا واحدهای تولیدی راکد به چرخه فعالیت بازگردند.

استاندار اصفهان از احیا بالغ بر ۵۳۰ واحد تولیدی راکد در استان اصفهان در دولت سیزدهم خبرداد و اظهار کرد: بالغ بر ۲۰۰ واحد تولیدی احیا شده در غرب استان واقع شده است.

مرتضوی گفت: یکی از واحدهای بزرگ استان که در سال‌های گذشته درگیر حواشی و متوقف مانده بود مجموعه کاشی اصفهان است که از واحدهای تولید کاشی بسیار ویژه و ممتاز کشور در دهه‌های اخیر و در برهه‌هایی بزرگترین کارخانه تولید کاشی کشور بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با توقف این مجموعه حدود ۸۰۰ نیروی مجموعه کاشی اصفهان از کار بیکار شدند، خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته ظرفیت بسیاری برای بازگشت این واحد تولیدی به مدار خدمت به میدان آمد و جلسات متعددی در سطح استان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، شورای تأمین و … برگزار و پیگیری‌های مجدانه‌ای در شهرستان نجف آباد انجام شد تا با مذاکره و ورود سرمایه‌گذار جدید این واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشت.

مرتضوی ادامه داد: در حال حاضر دو خط تولید از این مجموعه فعال و راه‌اندازی مجدد شده است و افق استان بازگشت کامل این مجموعه با همه خطوط تولیدی به چرخه فعالیت است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان و کارگران این مجموعه به فعالیت بازگشتند و درصدد هستیم با حمایت‌های بعدی شرایطی را فراهم کنیم تا تمامی کارگران به فعالیت بازگردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =