بازدید

مدیر مجتمع، مدیر انرژی و سیالات و رئیس روابط عمومی فولاد سبا به مناسبت روز قلم از پایگاه خبری تحلیلی ایراسین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قاسم خوشدل‌پور مدیر مجتمع فولاد سبا، داریوش دریابار مدیر انرژی و سیالات و محسن فخریان رئیس روابط عمومی مجتمع فولاد سبا به مناسبت روز قلم از پایگاه خبری تحلیلی ایراسین بازدید کردند.

قاسم خوشدل‌پور مدیر مجتمع فولاد سبا در این بازدید اظهار کرد: امروز روز قلم و نگارش است و با توجه به پوشش خبری فعالیت‌هایی که در فولاد سبا طی سال گذشته و امسال اتفاق افتاده و ایراسین به شدت نقش فعالی در اطلاع رسانی این فعالیت‌ها به عموم مردم و ذی نفعان مجموعه داشته، بر خود لازم دانستیم که با حضور در این رسانه از زحمات همه کارکنان قدردانی کنیم.

بازدید مدیر مجتمع فولاد سبا از پایگاه خبری ایراسین

وی اضافه کرد: زحمات اصحاب رسانه کمتر دیده و مورد توجه قرار گرفته است، در این زمینه یادآور می‌شوم که پایگاه خبری تحلیلی ایراسین از ابتدای فعالیت تاکنون رشد خیلی خوبی را داشته و توانسته در جایگاه مهم و بالایی در رده رسانه‌های تخصصی صنعت و معدن قرار گیرد که این شرایط نشان دهنده عمق بینش خبرنگاران در این مجموعه و تلاش و کوشش مجاهدانه است که پا به پای زحمتکشان صنعت فولاد حضور دارند و به تولید و انتشار اخبار در این زمینه می‌پردازند.

بازدید مدیر مجتمع فولاد سبا از پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

داریوش دریابار، مدیر انرژی و سیالات مجتمع فولاد سبا نیز در این بازدید ضمن تبریک روز قلم اظهار کرد: از زحمات همکاران در پایگاه خبری ایراسین در روند اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت فولاد و به ویژه فولاد مبارکه از جمله بازتاب رکوردها، تولیدات، نبوغی که در فولاد مبارکه رخ می‌دهد شامل نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها و سهمی که فولاد مبارکه در رشد و جهش تولید دارد، قدردانی می‌کنم.

بازدید مدیر مجتمع فولاد سبا از پایگاه خبری ایراسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =